باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
14,637 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط
سلام میخواستم از معایب و محاسن بیمه عمر بدونم

تشکر
4 پاسخ
0 امتیاز
توسط (8,780 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
سلام از مزیت های بیمه عمر این می باشد که این نوع بیمه علاوه بر مزایای سرمایه گذاری دارای پوشش های متنوع بیمه ای می باشد.
از معایب بیمه عمر این می باشد که در بخش سرمایه گذاری، در طولانی مدت به سوددهی مناسب می رسد. اما در بخش بیمه ای با توجه به پوشش حوادث و بیماری ها، در کوتاه مدت نیز مزیت ایجاد می کند.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
+1 امتیاز
توسط (840 امتیاز)
سلام از نظر مشتریای بیمه عمر اگه بخواین عیبش اینه که طولانی مدته یعنی کالایی نیست که دو روز دیگه یا آنا مشتری رو به رضایت برسونه. و این از نظر منطقی هیچ عیبی نیست اما از نظر ذهنی دوستانی که عادت کردن به دریافت نتیجه سریع، واسشون سخته که مدتی رو به انتظار وایستن.

 مزایاشم که زیاد هست. هم سرمایه گذاری میکنید با مبالغ کم. هم در این فاصله تحت پوشش انواع خدمات هستید مثل سرطان، سکته، پیوند اعضای داخلی، نقص عضو، معافیت از پرداخت حق بیمه درصورت از کار افتادگی، دریافت مستمری از کار افتادگی، دریافت وام بدون ضامن از انتهای سال دو به بعد، سرمایه فوت عادی و وفوت بر اثر حادثه، سرمایه هزینه ی پزشکی حادثه و امکان دریافت حقوق بازنشستگی و ...

در خدمتتون هستیم

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (56,040 امتیاز)

سلام بر شما   بیمه گذاران و اشخاصی که برای تحقیق و خرید آگاهانه بیمه عمر ( زندگی ) به این سایت رجوع نموده اید ،

در این گفتار قصد دارم، فارغ از هر برندی به نکاتی اشاره کنم که هرکسی باید بسته به نیاز خود بیمه عمررا خریـداری کنـد و باید حتما با یک مشـاور خبـره بیمه ای عـمـر مشـورت نموده و از او بخواهد بهترین پیشنهاد بیمه عمر و تامین آتیه ( زندگی ) رابرای وی طراحی کند . چند نکته بسیار مهم ، که باید توجه فرمائید :

1 - هیچگـاه بدون بررسی و تحلیل دقیق شرایط شرکت های بیمه و نیز بدون کمک یک مشاوره خبره ، اقدام به خرید هیچ بیمه نامه ایی نکنید.

2- از هرکسـی که ادعـایی می کند و یا قانـونی را مطـرح می کند حتما مستـنـدات بخواهیـد و همه مستندات مکتـوب و قابـل استناد و با منبع باشند.

3- قبـل از خرید ، شرایط اقتصادی و توان پـرداخـت خود را مشخص کنید ، چون پس از عقـد قرارا داد بیمه، در صـورت انتخاب روش های پرداخت بغیر از سالانه تا پایان سال اول قرار دادتان ، امکان تغییر مبلغ را نخواهید داشت. همچنین به ضرایب افزایش حق بیمه در سال های آتی دقت نمائید ، چون روش محاسبـه این ضرایب بصورت پلکانی است برای مثال به جدول زیر دقت نمائید. *مورد دیگر درباره پوشـش ها و ضـرایب می باشد در ایـن باره واقعا باید متناسب با شغل و شرایط سنی شما توسط مشاورتان طراحی گردد.

جدول بیمه عمر

4- لطفا نگاه نکنید که فلان دوست یا آشنا این بیمه را خریده ، پس حتما چیزی بوده است و دلیل انتخابتان ملاک قراردادن آنها نبـاشد ، چه بسـا شـرایط بیمه نامـه آن شخص با شما یکی نبوده و یا ایشان هیچ تحقیقی در زمـان خرید نکرده باشند. ضمنا شرایط جسمانی هرکسی با دیگری فرق دارد ( از جمله تناسب قد و وزن ، بیماری ها ) پس بیمه هرکسی با دیگری فرق خواهد داشت.

5- هیچ شرکت بیمه گر، بدی نداریم ، پس از اشخاصی که دائم در حال تخریب دیگرشرکت های بیمه ای هستند بپرهیزید، اینگونه اشخـاص چون اطلاعـات درستی نـدارند در انتخاب شما را مردد خواهنـد کرد.

6- همیشه از مشاور بیمه ایی خود بخواهید که کاملا شرایط خرید ، سود ، بازخرید ، وام ، پوشش های بیمه ایی ، موارد استثنا و دوره انتظار بیماری ها و حوادث را برایتان کامل توضیح داده و جدول استعلام مورد نظر شما را کاملا برایتان تشریح نماید.

7- پس از موارد 6 گانه فوق ، با خیال راحت بیمه خود را از هر شرکتی که احساس می کنید نیاز های شما را برآورده می کند خریداری نموده و همیشه به داشتن بیمه عمر افتخار کنید چون مطمئنا یکی از بهترین انتخاب های زندگی خود را کرده اید . شاد و سلامت و پر توان باشید.

یکی از بهترین انتخاب های زندگی خود را کرده اید .

و همچنین برای اطلاع بیشتر به مطلب زیر رجوع فرمائید :

با سلام ، 

برای جواب به لینک زیر مراجعه فرمائید :

http://www.aparat.com/v/r6eop


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (20,960 امتیاز)
سلام

بيمه عمر با توجه به ماهيت خود صنعت از هر طريقي كه به ان نكاه ميكنيم مزيت و حسن دارد .

بهترين سرمايه گذاري است  كه ريسگ ان صفر است .

با هر سني و هر مبلغي  براي شروع اين سرمايه گذاري منعي وجود ندارد

با اولين پرداخت از تمام پوششهاي خريداري شده  ميتوانيد. استفاده كنيد

ذينفعان بيمه حتما نبايد وارث ها باشند و سهم ان را ميتوان خود بيمه گذار مشخص كند و به هر تعداد ميتوانند  ذينفع با تعيين در صد دلخواه معرفي نماييد .

در صورت از كار افتادگي معاف از پرداخت حق بيمه ،،دريافت مستمري ،،و دريافت يكجاي ده سال اول قرارداد و دريافت اخر قرار داد به شرط حيات و درصورت فوت به ذينفعان

سود تضمين شده توسط بيمه مركزي  مشاركت در سود شركت منتخب

پايان سال دوم دريافت ٩٠٪‏سرمايه. به صورت وام بدون انكه به صندوق شما لطمه اي وارد شود با سود ١٨٪‏در صد باز پرداخت  وام ميباشد اما ٢٥٪‏  واريز به صندوق شما خواهد بود .و تمام بوسش ها اعتبار خواهد داشت بدون ضامن  

انعطاف پذير با شرايط فرد بيمه گذار دارد

تمام ايتمهاي كه براي يك شخص  از بدو تولد تا پسا مرگ هرانسان نياز ميباشد در بيمه نامه عمر منظور شده

بعد از ده سال ميتوانيد مستمري دريافت كنيد يا يكجا سرمايه خودرا دريافت كنيد

با سرمايه خودرا به صورت يكجا دريافت نماييد  و يا زمان بيمه نامه خود را تا سن ٧٠سالكي ادامه داد

براي دريافت مستمري شرايط سني وجود ندارد

افزايش سرمايه  صندوق به هر مبلغ بدون تغييرات در فوشش ها ميتوانيد داشته باشيد

در زمان ضمانت وام اگر.بيمه گذار فوت كند خانواده متوفي بدهاكار نخواهند شد از سرمايه فوت مبلغ وام كسر و الباقي به ذينفعان داده ميشود

در صورت بيماري هاي كه اثبات بشه يك سال  از عمر بيمه گذار بيشتر نمانده نصف سرمايه را نقدا دريافت خواهد كرد غير از پوشش بيماري

ماليات بر ارث. ندارد انحصار وراثت تدارد كه ذينفعان مجبور باشند شش ماه صبر كنند

مصادره اموال ندارد كه طلبكاران بتوانند سرمايه شخص را مصادر كنند

از چند شركت بيمه اي متوانيد بيمه نامه عمر داشته باشيد و يا از يك شركت به تعداد تا سقف سرمايه فوت

انتخاب پوشش ها و خريد انها ميتواند با اطلعات كافي كه از مشاور خود ميگيريد كاملا سليقه اي ميباشد و هرساله قابل تغيير اما افزايش سرمايه هر زمان با صدور الحاقيه ميتوانيد داشته باشيد

براي كنسلي بيمه هر وقت بخواهيد ميتوانيد اقدام كنيد اما در سه سال اول يا در شرايط سني تا پنج سال اول سود نخواهد داشت به دليل هاي فني  

پشتوانه شركتهاي بيمه اي بيمه مركزي ميباشد عيچ احتمالي براي از بين رفتن سرمايه شما نخواهد بود

در صورت عدم فرداخت حق بيمه از صندوق خودتون تامين ميشود تا  بيمه گذار برداخت كند

در بيمه سامان با بر كردن فرم بيمه نامه تا صدور بيمه نامه قبل از برداخت حق بيمه شما ٥٠٠٠/٠٠٠/٠٠٠ تًومان شما بيمه داريد فقط با پر كردن فرم بيمه نامه كه در صورت بروز اتفاق پرداخت خواهد شد اين از اهميت بيمه نامه عمر است

و بسيار ديگر از مزايا موفق و مويد باشيد .

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,879 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 733 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,228 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 2,962 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 829 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,816 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 3,224 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 538 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...