باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
7,721 بازدید
در مفاصا حساب بیمه توسط
باسلام و خسته نباشید. منظور از مفاصا حساب بیمه چیست؟ چگونه می شود آنرا تهیه کرد؟ چرا باید رفت مفاسا حساب گرفت؟چه زمانی مفاسا حساب بیمه را می گیریم؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (328,530 امتیاز)

سلام مفاصا حساب بیمه  به استناد ماده (37) و (38) قانون تأمین اجتماعی به منزله تسویه نهایی با سازمان بیمه تامین اجتماعی می باشد که به دو صورت اتفاق می افتد.

 ماده (37): تسویه حساب برای انتقال، رهن قطعی، اجاره ملک انجام میگیرد که انتقال دهنده موظف می باشد که مفاصا حساب سازمان را دریافت و به انتقال گیرنده تأدیه نماید در صورتیکه انتقال گیرنده بدون گواهی سازمان معامله را انجام دهد مسئولیت تضامنی برای مطالبات خواهد داشت.

ماده (38): در موقع عقد هرگونه قرارداد مقاطعه واگذارنده مکلف می باشد که با پایان قرارداد نسبت به دریافت مفاصا حساب و ارائه آن به واگذارنده اقدام نماید که واگذارنده با دریافت مفاصا حساب نسبت به استرداد 5% مبلغ عملکرد و آخرین قسط در حق مقاطعه کار مفاصا حساب برای املاک در صدور سند رهن، اجاره، قطعی می باشد و برای قراردادهای مقاطعه کاری در خاتمه قرارداد می باشد.

برای استفاده از کارشناسان مالی متخصص در زمینه پیش حسابرسی دفاتر قانونی یا مفاصا حساب بیمه می تونید فرم مربوط به " دریافت مشاوره تامین اجتماعی " تکمیلی نمایید 

دریافت مشاوره تامین اجتماعی    =      https://www.bidbarg.com/set/

اطلاعات بیشتر در :


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,352 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 707 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...