باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+2 امتیاز
532 بازدید
در بیمه تامین اجتماعی و اداره کار توسط
سلام برای دریافت یارانه بیمه تامین اجتماعی مطبوعات و خبرگزاری‌ چه کار باید کرد ؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (328,530 امتیاز)
با سلام

مدیران رسانه ها می توانند با ورود به سامانه جامع رسانه های کشور(e-rasaneh.ir) و با مراجعه به بخش مجوزها، و انتخاب گزینه «فهرست بیمه» ضمن بارگذاری نسخه پی دی اف «تصویر فهرست بیمه شدگان و فیش پرداختی» و تکمیل جداول مربوط به بیمه شدگان، نسبت به دریافت یارانه بیمه زمستان اقدام نمایند.
 
یادآور می شود طبق اعلام قبلی، از ابتدای سال ٩٥ رسانه های فاقد لیست بیمه (روزنامه ها، هفته نامه ها و دوهفته نامه های سراسری و روزنامه ها و هفته نامه های محلی)، از هرگونه حمایت و استفاده از طرح های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محروم خواهند شد.
 
بنابراین گزارش و بر اساس بسته حمایتی معاونت مطبوعاتی، یارانه بیمه رسانه‌ها و حداقل نفرات بیمه‌شده به این شرح محاسبه و پرداخت می‌‌شود:
 

دوره انتشار    - سراسری -   منطقه ای، استانی، محلّی  

 روزنامه یا خبرگزاری  -٢٠  -    ١٢   

هفته نامه یا پایگاه خبری  -  ٨   - ٦

دوهفته نامه به بالا    - ٦   -    ٥

بر اساس اطلاعیه منتشرشده، برای رسانه‌های خصوصی،‌ تمام مبلغ پرداختی آنها به سازمان تامین اجتماعی و برای رسانه‌های غیرخصوصی ٣٠ درصد از مبلغ پرداختی آنها عودت می شود، ضمناً فهرست بیمه باید به نام رسانه یا صاحب امتیاز باشد. سقف حمایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، برای ٣ دسته فوق به ترتیب ٦٠٠، ٣٠٠ و ٢٠٠ میلیون ریال برای هر فصل خواهد بود. این سقف برای مؤسسات مطبوعاتی تا ٥٠ درصد قابل افزایش است، مشروط بر آن که برای سایر نشریات خود کد کارگاهی مستقل نداشته باشند.
 
همچنین به منظور تشویق روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها به بیمه همکاران دفاتر استانی خود، برای پنج روزنامه و خبرگزاری اول کشور (مطابق طرح‌های رتبه‌بندی روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها) جمعاً تا سقف ٨٠ نفر و برای سایر روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها تا ٤٠ نفر، یارانه برای بیمه همکاران دفاتر استانی علاوه بر سقف حمایتی مندرج در جدول و به صورت جداگانه تعلق می‌گیرد.
 
شایان ذکر است، با هدف شفافیت، فهرست ارسالی هر رسانه در سایت معاونت مطبوعاتی منتشر می‌شود. در صورت اعتراض هر یک از خبرنگاران تمام وقت هر رسانه که با وجود گذشت ٦ ماه از همکاری خود هنوز بیمه نشده‌اند، ‌آن رسانه از فهرست یارانه بیمه حذف می‌شود.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 755 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,153 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 672 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,250 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,847 بازدید
سوال شده اردیبهشت 17, 2016 در لیست بیمه توسط بدون نام

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...