باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
+1 امتیاز
852 بازدید
در لیست بیمه توسط
سلام ایا یک ناشر که قرارداد بیمه اختیاری دارد و کارفرماست. و اسم خود را در لیست بیمه کارگاه وارد می کند برای خودش تا چقدر می تواند حقوق وارد کند
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط
سلام دستمزد مبنای دریافت حق بیمه:
مبنای پرداخت حق بیمه برای افرادی که بیش از ١٠سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند عبارت است از میانگین دستمزد مبنای پرداخت حق بیمه آخرین ٣٦٠روز قبل از تاریخ تقاضا مشروط بر اینکه کمتر از حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار در زمان تقاضا نباشد و برای افرادی که کمتر از ١٠سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند به انتخاب متقاضی بین حداقل و حداکثر دستمزد شاغلین خواهد بود.
نرخ پرداخت حق بیمه؛
نرخ پرداخت حق بیمه کلیه بیمه شدگان اختیاری اعم از متقاضیان جدید و افرادی که قبلا بیمه اختیاری بوده اند معادل ٢٦%مبنای پرداخت حق بیمه می باشد.
0 امتیاز
توسط (4,300 امتیاز)
اگر ناشر کارفرما می باشد وبخواهد درلیست کارگاه همراه با سایر کارگران لیست خود را به عنوان کارفرما رد کند باید حداکثر دستمزد ان صنف را برای خود درنظر بگیرد وهم زمان نمیتواند هم بیمه اختیاری باشد وهم درلیست کارگاه به عنوان کارفرما لیست رد کند .ولی اگر بیمه اختیاری بخواهد با توجه به سابقه اگر بیشتر از 10 سال سابقه داشته باشد میانگین 2سال اخر بیمه پردازی مشروط بر اینکه زیر حداقل نباشد ملاک است ولی زیر 10 سال دستمزدی بین حداقل وحداکثر میتواند اختیار کند .

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,040 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,318 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 10,238 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 699 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 681 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 483 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...