باز هستیم
0 امتیاز
819 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (100 امتیاز)
با سلام

لطفا راهنمایی بفرمایید که آیا باید طبق ماده 17 آیین نامه تحریر دفاتر هر سه ماه بکآپ نرم افزار اعلام شده به اداده امور مالیاتی را به ممیز ارایه دهیم ؟ من از ممیز در زمان اعلام کار با نرم افزار پرسیدم گفت نیازی نیست اما طبق قانون باید اعلام شود چه باید بکنم ؟ آیا گفته ممیز طبق دستورالعملی است ؟ ایا بخشنامه ای دارد؟ اگر چنین است لطفا آن را بفرمایید.

سپاسگزار از توجه و راهنمایی شما.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (14,300 امتیاز)
سلام،

آیین نامه جدید تحریر دفاتر موضوع ماده 95 قانون رو مطالعه بفرمایید. فصل پنجم ماده 6

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
1 پاسخ 876 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 774 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 767 بازدید
سوال شده خرداد 13, 2017 در حسابداری و مالیات توسط بدون نام
0 امتیاز
1 پاسخ 362 بازدید
سوال شده اسفند 2, 2021 در حسابداری و مالیات توسط kamrani96 (19,880 امتیاز)
my tax gov
تماس با ما
درباره ما
بلاگ
قوانین و شرایط
حریم خصوصی

آدرس:  تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، برج فناوری دانشگاه امیر کبیر، واحد 102  ​

تلفن: 02192009759 

ایمیل: info@bidbarg.com 


مجوز اینماد - Enamad Trust Certificate

 

مجوز نماد اعتماد الکترونیک

Zarinpal Trust Certificate

پرداخت امن با زرین پال

 

...