باز هستیم
مشاوره مالیاتی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,207 بازدید
در سایر توسط (120 امتیاز)
سلام

من یه آپارتمان مسکونی خریدم و یک واحد آن هنوز مسکونی و منزل من است و دو واحد دیگر را به کار و شرکتم اختصاص دادم.  چند نفر هرروز میان و کارای نرم افزاری انجام میدیم. من خوندم که طبق تبصره ذیل بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری در باب عدم جواز تخطی از مندرجات پروانه ساختمانی و دایر کردن محل کسب و پیشه و ‌تجارت در محل غیر تجاری توسط مالک یا مستأجر و صراحت منطوق قسمت آخر تبصره مذکور که مقرر داشته …. دایر کردن دفتر وکالت و مطب و‌دفتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق و دفتر روزنامه و مجله و دفتر مهندسی وسیله مالک از نظر این قانون استفاده تجاری محسوب نمی‌شود.

حالا میخوام بدونم که شرکت من شامل دفتر مهندسی میشه یا نه؟و کسی میتونه از اهالی کوچه اعتراض کنه که اینجا تجاری شده یا خیر؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (15,940 امتیاز)

سلام

این بخش از سایت بیدبرگ مختص مشاوره در زمینه مالیات و حسابداری می باشد، سوالات حقوقی و کیفری خود را در سایت بیدبرگ - مشاوره امور حقوقی و کیفری مطرح کنید :
طرح سوال در بخش امور حقوقی و کیفری

همچنین، برای دریافت سریع پاسخ از وکیل متخصص پیشنهاد می کنم از مشاوره تلفنی بیدبرگ از طریق لینک زیر اقدام کنید

دریافت مشاوره تخصصی >>


با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (119,010 امتیاز)
نخیرشرکت نرم افزاری شرکت مهندسی حساب نمیشود وشرکت مهندسین مشاور ومعمار مشمول میشوند درحال حاضر اختصاص منزل به دفترشرکت ازنظرشهرداری ایراددارد و مشکل بعدی درثبت شرکتهااست که شماراالزام به خریدیااجاره واحداداری میکند

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
2 پاسخ 2,863 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 8,170 بازدید
سوال شده اسفند 2, 2019 در سایر توسط Navidaskari94 (100 امتیاز)
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...