باز هستیم
0 امتیاز
1,733 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (100 امتیاز)
با سلام

مالیات حقوق تیر ماه که تا پایان مرداد ماه باید پرداخت میشد به تاخیر افتاد و سوال من اینجاس که آیا برای پرداخت قبض مالیات باید مانند بیمه که از سازمان فیش جدید دریافت میشود مجدد فیش تهیه کنیم از دارایی یا همان قبض را پرداخت نماییم؟

اگر قرار بر پرداخت همان قبض بود جریمه دیرکرد در پرداخت چگونه و چه زمان محاسبه و پرداخت شود؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (14,300 امتیاز)
ویرایش شده توسط
وقت بخیر،

نیازی به دریافت فیش جدید نیست. همان قبض را پرداخت نمایید. جرایم در هنگام رسیدگی به مالیات عمکرد و حقوق محاسبه و اخذ می گردد.

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
2 پاسخ 2,723 بازدید
سوال شده تیر 11, 2018 در حسابداری و مالیات توسط روشنی (17,190 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 1,462 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,041 بازدید
سوال شده آذر 3, 2020 در حسابداری و مالیات توسط همت جو (100 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 1,566 بازدید
my tax gov
تماس با ما
درباره ما
بلاگ
قوانین و شرایط
حریم خصوصی

آدرس:  تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، برج فناوری دانشگاه امیر کبیر، واحد 102  ​

تلفن: 02192009759 

ایمیل: info@bidbarg.com 


مجوز اینماد - Enamad Trust Certificate

 

مجوز نماد اعتماد الکترونیک

Zarinpal Trust Certificate

پرداخت امن با زرین پال

 

...