باز هستیم
0 امتیاز
975 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (200 امتیاز)
با سلام و خسته نباشید سوالم این هست که عده ای میگن که طرح جامع مالیاتی در همه جا مستقر و تکمیل شده است حالا با توجه به این باید اظهارنامه رو با اعمال ضریب ارسال کنیم یا بدون اعمال ضریب
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (14,300 امتیاز)
وقت بخیر

منظور شما از اعمال ضرایب چیست؟

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید
توسط (123,410 امتیاز)
اظهار نامه به طور اتوماتیک از سود شما مالیات محاسبه میکند
توسط (14,300 امتیاز)
همین الان هم اظهارنامه به طور اتوماتیک از سود مالیات محاسبه می‌کند. احتمالا سوال ایشون در مورد ماده 97 و نحوه تشخیص سازمان در صورتی که اطلاعات اظهارنامه مورد تایید قرار نگیرد،بوده.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,379 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 539 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,630 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 570 بازدید
سوال شده خرداد 19, 2018 در حسابداری و مالیات توسط 123sara (120 امتیاز)
my tax gov
تماس با ما
درباره ما
بلاگ
قوانین و شرایط
حریم خصوصی

آدرس:  تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، برج فناوری دانشگاه امیر کبیر، واحد 102  ​

تلفن: 02192009759 

ایمیل: info@bidbarg.com 


مجوز اینماد - Enamad Trust Certificate

 

مجوز نماد اعتماد الکترونیک

Zarinpal Trust Certificate

پرداخت امن با زرین پال

 

...