باز هستیم
مشاوره مالیاتی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,617 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط
سلام. لطفا بفرمایید

در صورتی که شرکتی که خدماتی درسال 95 ارائه داده است و مشمول ارزش افزوده بوده است و به علت عدم اطلاعات مدیران، ثبت نام ارزش افزوده انجام نداده است و گواهی دریافت نکرده و فاکتور معمولی بدون ارزش افزوده ارائه نموده و کارفرما تمامی فاکتورها را بدون ارزش افزوده اعلام و ارسال نموده است. اگر شرکت خدماتی مورد نظر در سال 96 گواهی دریافت کرده است، چه عملیات مالی و اقداماتی انجام دهد که مشمول جرایم کمتری گردد.

کارفرما حاظر به پرداخت مبلغ ارزش افزوده سال 95 در صورت راهکار قانونی مورد پذیرش سازمان مالیاتی میباشد.
در جلسه ای که برگزار گردید، پیشنهاد گردید که برای سال 95 فاکتور رسمی بدون ارزش افزوده به تاریخ فاکتورهای قبلی ارائه دهیم تا جایگزین فاکتورهای قبلی گردد و برای مالیات و عوارض ارزش افزوده آنها در سال 96 فاکتور رسمی ارائه دهیم که شرح فاکتورها تنها مالیات و عوارض ( بر فرض مثال، مالیات و عوارض فاکتور شماره .... مورخ... باشد) و تنها در قسمت مالیات و عوارض فاکتور فوق مبلغ مورد نظر ذکر گردد. آیا درست است؟ گویا بخشنامه مالیاتی در این خصوص داریم.!
ممنون
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (119,010 امتیاز)
راه حل قانونی این است که به اداره ارزش افزوده مراجعه نمایید تاگواهینامه ازتاریخ مشمولیت صادرشود سپس ارزش افزود ه همه فاکتورهای گذشته حساب ودریافت وپرداخت گردد وگرنه مشمول جرایم سنگین خواهید شد

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,612 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...