باز هستیم
0 امتیاز
480 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط
با سلام

در اکثر موارد فاکتورهای خرید توسط شرکت ما ، در بستانکاری فرد ثبت و پس از سه ماه تا 9ماه بعد ، پرداخت میشود . سوال اینجا مطرح میگدد که این موارد باید موقع شناسایی در سیستم معاملات فصلی ثبت شود یا در موقع پرداخت
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (123,410 امتیاز)
قطعا هنگام  شناسایی حتی اگر ارزش افزوده ان دریافت نشده باشد
فقط باتوجه به اوضاع اقتصادی حسابداران دوطرف بادرایت میتوانند باهم هماهنگ باشند ودریک زمان ثبت نمایند

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+2 امتیاز
1 پاسخ 1,623 بازدید
سوال شده بهمن 26, 2017 در ثبتی و اداری توسط بدون نام
0 امتیاز
1 پاسخ 570 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,422 بازدید
سوال شده فروردین 6, 2017 در حسابداری و مالیات توسط بدون نام
0 امتیاز
1 پاسخ 1,041 بازدید
my tax gov
تماس با ما
درباره ما
بلاگ
قوانین و شرایط
حریم خصوصی

آدرس:  تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، برج فناوری دانشگاه امیر کبیر، واحد 102  ​

تلفن: 02192009759 

ایمیل: info@bidbarg.com 


مجوز اینماد - Enamad Trust Certificate

 

مجوز نماد اعتماد الکترونیک

Zarinpal Trust Certificate

پرداخت امن با زرین پال

 

...