باز هستیم
0 امتیاز
1,755 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (190 امتیاز)
خرید بنزین که صورتحساب و فاکتور اصولا نداره، چطور در گزارشات فصلی باید اعلام بشه؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (123,410 امتیاز)
دوست عزیز الزامی به ثبت همه هزینه هادرگزارش معاملات فصلی نمیباشد ..اگربه هدف اداره دارایی ازاین کارپی ببرید دچارسردرگمی نخواهیدشد

هدف شناسایی معاملات به جهت جلوگیری ازفرارمالیاتی وراستی آزمایی ومشخص شدن کل معاملاتی که انجام میگیرد ونظارتی برروی آن نمیباشد

مثلا شمایک شرکت ساختمانی هستیدکه دارید یک کارخانه احداث میکنید بیش از70درصدازهزینه ها شامل حقوق ومزایا وموادغذایی وسوخت و....میباشد

که نیازی به ثبت ندارد فقط هزینه هاوخریدهایی که مهم ودرساخت به کارمیرودشامل آهن الات ومصالح و.....

تازه برخی اقلام مثل برق وتلفن و...که درارزش افزوده هم میاید دراینجانمیاید

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
2 پاسخ 2,760 بازدید
سوال شده مرداد 2, 2017 در حسابداری و مالیات توسط بدون نام
0 امتیاز
2 پاسخ 1,444 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 647 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 625 بازدید
سوال شده اردیبهشت 28, 2017 در حسابداری و مالیات توسط بدون نام
my tax gov
تماس با ما
درباره ما
بلاگ
قوانین و شرایط
حریم خصوصی

آدرس:  تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، برج فناوری دانشگاه امیر کبیر، واحد 102  ​

تلفن: 02192009759 

ایمیل: info@bidbarg.com 


مجوز اینماد - Enamad Trust Certificate

 

مجوز نماد اعتماد الکترونیک

Zarinpal Trust Certificate

پرداخت امن با زرین پال

 

...