باز هستیم
0 امتیاز
2,252 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط
سلام،

من سال گذشته با مدرك كارشناسي حقوق يك موسسه حقوقي به ثبت رساندم دفاتر رو آخر سال نگرفتم و هيچ گونه فعاليت و كاري رو با موسسه انجام ندادم، دونفر هيئت مديره هستيم هيچ كدوم هم وكيل نيستيم، آيا بايد اطهارنامه بدم برا ماليات ؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (123,410 امتیاز)
بله حتما باید اینکارراانجامک دهید وثبت نام کداقتصادی راانجام دهید ولی نامه عدم فعالیت رابه حوزه خودتسلیم نمایید

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 1,330 بازدید
سوال شده مهر 11, 2017 در حسابداری و مالیات توسط nikbinlawyer
0 امتیاز
2 پاسخ 1,829 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,237 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 6,703 بازدید
my tax gov
تماس با ما
درباره ما
بلاگ
قوانین و شرایط
حریم خصوصی

آدرس:  تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، برج فناوری دانشگاه امیر کبیر، واحد 102  ​

تلفن: 02192009759 

ایمیل: info@bidbarg.com 


مجوز اینماد - Enamad Trust Certificate

 

مجوز نماد اعتماد الکترونیک

Zarinpal Trust Certificate

پرداخت امن با زرین پال

 

...