باز هستیم
+2 امتیاز
729 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (17,190 امتیاز)
سلام

چرا نهادهایی که معاف از مالیات هستند باید اظهارنامه پر کنند ؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (17,190 امتیاز)
کافی است شرکت های معاف از پرداخت مالیات تمام فعالیت های اقتصادی خود را در دفاتر حسابرسی ثبت کنند تا سازمان مالیاتی حداقل بتواند مالیات های لازم از سایر شرکت هایی که با این نهادها فعالیت اقتصادی دارند را اخذ کند. در این صورت گام بسیار بزرگی در راستای شفاف سازی مالیاتی و افزایش درآمدهای مالیاتی دولت برداشته می شود.

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (33,070 امتیاز)
ارایه اظهارنامه و انجام تکالیف قانونی یک الزام هستش از طرف قانون گذار، البته امکان هم داره که شما معاف از عملکرد باشید اما معاف از مالیات حقوق و دستمزد نباشید. یا اقلامی که کار میکنید موقتا معاف باشند.

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 554 بازدید
سوال شده بهمن 15, 2017 در حسابداری و مالیات توسط صادق
+1 امتیاز
1 پاسخ 759 بازدید
سوال شده اسفند 5, 2017 در حسابداری و مالیات توسط بدون نام
+2 امتیاز
1 پاسخ 3,886 بازدید
سوال شده اردیبهشت 9, 2017 در حسابداری و مالیات توسط مهدی
+2 امتیاز
1 پاسخ 1,665 بازدید
سوال شده بهمن 14, 2017 در حسابداری و مالیات توسط روشنی (17,190 امتیاز)
my tax gov
تماس با ما
درباره ما
بلاگ
قوانین و شرایط
حریم خصوصی

آدرس:  تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، برج فناوری دانشگاه امیر کبیر، واحد 102  ​

تلفن: 02192009759 

ایمیل: info@bidbarg.com 


مجوز اینماد - Enamad Trust Certificate

 

مجوز نماد اعتماد الکترونیک

Zarinpal Trust Certificate

پرداخت امن با زرین پال

 

...