باز هستیم
0 امتیاز
316 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (69,520 امتیاز)

من یک شرکت دارم که چند ساله اظهارنامه عدم فعالیت رد میکردم و هیچ گونه فعالیتی هم ندارم..
امسال که برای ثبت اظهارنامه رفتم پیغام داده پرونده در گام 3 و غیرفعال هست و به ویرایش اطلاعات بروید و اونجا هم که میرم پیغام زده: 

این ثبت نام غیر فعال می باشد. جهت درخواست فعالسازی پرونده الکترونیک به اداره کل خود مراجعه نمایید.

الان سوالم اینه من که هر سال اظهارنامه عدم فعالیت رد میکردم آیا با این پیغام غیرفعال دیگه نمیخواد رد کنم؟ و مشکلی بوجود نمیاد؟

1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (25,010 امتیاز)
زمانی که شرکت شما غیر فعال است در کنار ارسال اظهارنامه عدم فعالیت، موظف به ارائه نامه عدم فعالیت شرکت به اداره مالیات نیز هستید.

پیرو این پیغام پرونده شما غیرفعال شده است. در صورتی که تمایل به فعال سازی مجدد پرونده خود دارید، با مدارک خود به اداره مالیاتی مراجعه نمایید.

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 230 بازدید
سوال شده اردیبهشت 15, 2024 در حسابداری و مالیات توسط employer (7,370 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 1,055 بازدید
سوال شده آذر 30, 2022 در حسابداری و مالیات توسط employer (7,370 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 15,073 بازدید
سوال شده اسفند 2, 2021 در حسابداری و مالیات توسط kamrani96 (19,880 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 555 بازدید
سوال شده اردیبهشت 5, 2019 در ثبتی و اداری توسط masabedi (100 امتیاز)
my tax gov
تماس با ما
درباره ما
بلاگ
قوانین و شرایط
حریم خصوصی

آدرس:  تهران، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، برج فناوری دانشگاه امیر کبیر، واحد 102  ​

تلفن: 02192009759 

ایمیل: info@bidbarg.com 


مجوز اینماد - Enamad Trust Certificate

 

مجوز نماد اعتماد الکترونیک

Zarinpal Trust Certificate

پرداخت امن با زرین پال

 

...