باز هستیم
مشاوره مالیاتی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,043 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (100 امتیاز)
سلام

برای ثبت اظهارنامه امسال کد واحد مالیاتی را اشتباه درج کرده در حالیکه سالهای پیش درست بوده امکان درست شدن آن هم نیست با وجود این اشتباه تمامی موارد اظهارنامه در مورد شغل صحیح است .
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (21,340 امتیاز)

سلام دوست عزیز

وقت بخیر

شما نیاز به اقدام خاصی ندارید طبق متن صریح ماده 177 قانون مالیاتهای مستقیم حوزه مالیاتی که اطلاعات شما به اشتباه برای ایشان ارسال شده است موظف است ظرف سه روز اظلاعات برای حوزه مربوطه ارسال کند و چنانچه این موضوع انجام نشود مشکلی برای شما پیش نخواهد امد چنانچه ممیز از قبول این ماده قانونی خودداری کرد می توانید جهت بررسی موضوع و کمک در دفاع مالیاتی با بنده در تماس باشید

متن ماده 177

ماده 177 ـ مودیان مالیاتی می‌توانند اظهارنامه‌های موضوع ‌این قانون را که حسب مورد مکلف به تسلیم آن هستند به تفکیک با اخذ رسید به ادارة امور مالیاتی محل سکونت تسلیم نمایند. در این‌صورت ادارة امور مالیاتی مذکور باید مراتب را در پروندة مودی ‌منعکس نموده و اظهارنامة تسلیمی را ظرف سه روز برای اقدام به ‌ادارة امور مالیاتی ذیربط ارسال دارد. تسلیم اظهارنامه به ادارة امور مالیاتی محل سکونت از لحاظ آثار مترتب در حکم تسلیم آن به ادارة امور مالیاتی مربوط خواهد بود. حکم این ماده شامل مواردی نیز که ‌مودی اظهارنامة خود را اشتباها به ادارة امور مالیاتی دیگری درشهرستان مربوط تسلیم نماید خواهد بود.


با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 6,247 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 4,557 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,488 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...