باز هستیم
مشاوره مالیاتی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
551 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (19,610 امتیاز)
با سلام
مزایا و معایب و ویژگی های نرم افزار مالی و حسابداری آنلاین ابرستان چیست ؟
آیا نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان نسخه رایگان دارد؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (56,810 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

با سلام

نرم‌افزار حسابداری ابری مشابه نرم افزارهای حسابداری سنتی ، نصبی و شبکه ای است، با این تفاوت که این نرم افزار‌حسابداری درمراکز داده و سرورهای امن اینتنرنتی نصب و راه اندازی شده اند و بر اساس مدل SaaS (نرم افزار به عنوان یک سرویس) است.

این نرم افزارها بر اساس فناوری پردازش ابری ارائه شده اند و دارای تمامی مزایا و ویژگی های آن می باشند. در این حالت داده ها به ابر فرستاده می شوند، جایی که پردازش شده و پس از آن به کاربر منتقل می شود.

تمامی پردازش های مربوط به نرم افزارها ابری بر روی سرورهای ارائه دهنده سرویس انجام می شود و هیچ نیازی به امکانات سخت افزاری کامپیوتر کاربر ندارد.

بنابراین کاربران بدون اینکه نیاز به امکانات فنی خاصی داشته باشند به راحتی می توانند تنها از طریق برقراری یک ارتباط اینترنتی به راحتی به سرورهای ارائه دهنده دسترسی پیدا کرده و نسبت به استفاده از خدمات آن سرویس دهنده بهره مند شوند.

در محاسبات ابر ، کاربران از طریق ارائه دهنده سرویس ابر نرم افزارها از طریق اینترنت یا سایر شبکه ها به برنامه های کاربردی نرم افزار دسترسی دارند. استفاده از نرم افزار حسابداری ابری ، کسب و کار شما را از نصب، نگهداری و پشتیبانی هر گونه نرم افزاری در رایانه های شخصی و رومیزی بی نیاز می سازد و از این طریق دیگر شما نیازی به پرداخت هزینه های گزاف بابت خرید نرم افزار یا پرداخت هزینه های پشتیبانی نخواهید داشت.

مهمترین مزیت راه حل های حسابداری ابری این است که اجازه می دهد تا کاربران سطوح مختلف یک کسب و کار اعم از صاحب کسب و کار ، حسابدار ، مدیر مالی ، مشاورمالی و فروشندگان آن چه آنهایی که در محل کسب و کار هستند و چه آنهایی که در شعب مختلف کسب و کار هستند همگی در هر زمان دلخواه و هر مکانی که باشند براحتی به یک نسخه واحد و یکپارچه از اطلاعات دسترسی دارند.

کلید واژه نرم افزار حسابداری رایگان ، نرم افزار حسابداری ساده رایگان ، نرم افزار حسابداری رایگان ابری ، به همراه نرم افزار حسابداری آنلاین چیست در اینترنت از محبوب ترین کلید واژه هایی است که توسط طیف وسیعی از افراد در موتورهای جستجو همچون گوگل استفاده می شود.

اکثر افرادی که با استفاده از این کلید واژه به دنبال نرم افزار حسابداری هستند در حقیقت از دو چیز فرار می کنند!

  • اول : پیچیدگی ها و سختی کار با نرم افزارهای مختلف حسابداری برایشان ناخوشایند است.
  • دوم : هزینه های زیاد انواع نرم افزارهای حسابداری برایشان گزاف است.

طرح یک سؤال :

آیا واقعاً می توان انتظار دریافت یک نرم افزار کاربردی مانند نرم افزار حسابداری را بصورت کاملا رایگان داشت؟

آیا کسب و کارها می توانند به امکانات یک نرم افزار کاربردی بصورت رایگان دسترسی داشته باشند؟

جالب این است که وقتی از طریق این کلید واژه به صفحات و سایت های مقصد می رسیم اکثراً بر خلاف ادعاهایشان رایگان نبوده یا در بهترین حالت نرم افزار در حالت بسیار محدود رایگان هستند. مثلا بصورت آموزشی یا دمو زمانی محدود یا ثبت تعدادی محدود از اسناد یا فاکتور ها به رایگان ارائه می شوند.

آیا ابرستان، یک نرم افزار حسابداری رایگان است؟

برای پاسخ به این سئوال باید گفت ابرستان یک نرم افزار یکپارچه و آنلاین حسابداری ویژه مشاغل و شرکت های کوچک و متوسط است.

این نرم افزار مجموعه ای از نرم افزارهای حسابداری، خرید و فروش، انبار داری و خزانه داری است که همه این نرم افزارها و امکانات آن به رایگان در اختیار مشتریان ابرستان قرار می گیرد.

ابرستان با آگاهی از نیاز این مشتریان پاسخ نیاز آنها را با ارائه استراتژی های مناسب داده است:

  • اولاً: دسترسی به همه نرم افزارها در ابرستان همیشه رایگان است. به عبارت دیگر مشتریان هیچگاه بابت دسترسی به امکانات مختلف و نرم افزارهای یکپارچه شده با حسابداری ابرستان هیچ هزینه ای نخواهند داد.
  • ثانیاً: هزینه ای که در ابرستان پرداخت می کنید، صرفا هزینه اشتراک است نه خرید نرم افزار!
  • ثالثاً: ابرستان استراتژی ارائه ارزان ترین نرم افزار جامع و یکپارچه حسابداری را در دستور کار خود قرار داده است.
  • نهایتاً: ابرستان با ارائه کد معرف و عضویت رایگان همه مشترکین خود در شبکه معرف امکانی را فراهم کرده است که مشتریان ما می توانند برای همیشه از نرم افزار حسابداری یکپارچه و آنلاین ابرستان، کاملاً رایگان استفاده کنند.

شبکه معرف ابرستان ابزاری برای استفاده کاملاً رایگان از یک نرم افزار حسابداری کامل و حرفه ای است.

ابرستان، یک نرم افزار حسابداری رایگان، ساده و آسان است. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته هوشمند سازی، سادگی و آسانی را به ارمغان آورده است. همه چیز به سادگی هر چه تمام تر و بصورت اتوماتیک و هوشمند صورت می پذیرد.

ابرستان، نرم افزاری ساده :

۱- یکپارچه سازی منجر به سهولت کاربری شده است. منظور از یکپارچه سازی این است که ما چندین نرم افزار کاربردی برای یک کسب و کار را بصورت در هم تنیده و در قالب یک پیکر واحد در اختیار مشتریان قرار می دهیم. کسب و کار ها متناسب با اندازه خود و بلوغ کسب و کارشان و همچنین با توجه به نوع فعالیتشان معمولا از بین چندین نرم افزار حسابداری، خرید و فروش، خزانه و انبارداری به یک یا چند تا از این نرم افزارها نیاز دارند.

از سوی دیگر شرکت های ارائه دهنده این قبیل محصولات جهت پوشش هزینه های تولید خود و کسب سود بیشتر اقدام به پیاده سازی این سیستم ها به نحوی کرده اند که متناسب با پولی که مشتری می دهد تعدادی از این نرم افزارها را به مشتریان بدهند. پوشش این مدل درآمدی منجر به تولید نرم افزارهای جزیره ای برای مشتری شده است که عملا پیچیدگی و سختی کار با نرم افزارها را برای مشتری بدنبال دارد.

یکپارچه سازی بین نرم افزارهای مختلف حسابداری ، انبار داری ، خزانه و خرید و فروش است. یکپارچگی منجر به سادگی و سهولت کاربری شده است.

تولید و طراحی نرم افزار حسابداری ابرستان واقعا یکپارچه است. زیرا مدل درآمدی این نرم افزار بر خلاف سایر شرکت ها مبتنی بر فروش محصولات بصورت جداگانه نیست.

با یک مثال، یکپارچگی را تعریف می کنیم. فرض کنید شما در بخش تعاریف سیستم طرف حسابی را معرفی کرده باشید. برنامه حسابداری آن را بعنوان یک حساب تفصیلی منظور می کند. در سیستم خرید یا فروش آن بعنوان خریدار یا فروشنده منظور می گردد. و سیستم خزانه آن را بعنوان دریافت کننده یا پرداخت کننده وجه در نظر می گیرد.

در ابرستان داده های سیستم همواره یکدست و قابل استناد می باشد.

۲- استفاده از الگوریتم های اتوماتیک سازی در ابرستان سادگی و سهولت کاربری را به همراه داشته است. حسابداری ساده با اتوماتیک سازی فرایندها حسابداری ابرستان مبتنی بر استاندارهای ملی و بین المللی طراحی شده است.

اسناد حسابداری که به منظور نگه داشت حساب و کتاب طرف حساب های کسب وکارها می باشند. این اسناد ماحصل تراکنش ها و فعالیت های مختلف روزانه هستند.

فعالیت کسب و کارها در فرایندهایی همچون خرید، فروش، دریافت و پرداخت وجوه و کالاها شکل می گیرد. سیستم یکپارچه نرم افزار حسابداری ابرستان، به نحوی طراحی شده است که با انجام یک تراکنش در این سیستم، مابقی تراکنش های مرتبط بطور اتوماتیک و هوشمند در سیستم های متناظر ثبت می شوند.

با یک مثال این فرایند را توضیح می دهیم. فرض کنید شما در سیستم یک فاکتور فروش ثبت کرده اید. سیستم بطور هوشمند و اتوماتیک کلیه عملیات زیر را انجام خواهد داد. ابتدا با توجه به میزان مبلغ فاکتور طرف آن را بدهکار می کند. سپس متناسب با تعداد کالای فاکتور نسبت به کاهش تعداد کالا در انبار اقدام می نماید. با توجه به اطلاعات سیستم خرید نسبت به محاسبه قیمت تمام شده کالای فروش رفته اقدام می نماید. نهایتاً سیستم بطور اتوماتیک تمامی آرتیکل ها و اسناد مرتبط با آن را در سیستم حسابداری ثبت می نماید.

نکته : لازم به ذکر است کاربر هیچگونه کاری برای این موارد انجام نمی دهد.

اتوماتیک سازی فرایندهای مرتبط با حسابداری ، فروش ، خرید ، انبار ، دریافت و پرداخت در ابرستان حسابداری ساده و سهل را برای شما به ارمغان آورده است


با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...