باز هستیم
مشاوره مالیاتی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
342 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (19,610 امتیاز)
با سلام
مزایا و معایب و ویژگی های نرم افزار مالی و حسابداری چند سطحي افرا چیست ؟
آیا نرم افزار حسابداری چند سطحي افرا نسخه رایگان دارد؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (56,810 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

سلام ویژگی های نرم افزار حسابداری چند سطحی افرا به شرح زیر می باشد :

سیستم حسابداری مالی شامل 3 قسمت می باشد :

  • کدینگ و نوع کدینگ
  • اسناد و نوع اسناد
  • گزارشات

کدینگ و نوع کدینگ
در این سیستم کدینگ تا شش سطح می باشد که به ترتیب سطح گروه ، کل ، معین ، سطح چهارم ، سطح پنجم و سطح ششم
انواع گروه حسابها شامل ترازنامه ای ، سود و زیانی و انتظامی می باشد . در مورد سطح کل و معین تبعیت از گروه حسابها می کنند.
انواع تفصیل شامل : اشخاص ، شرکتها ، مراکز هزینه ، پروژه ، حسابهای جاری ، کالا ، گروه کالا ، گروه مشتری ، قراردادهای فروش می باشد که کاربر می تواند انوع تفصیل دیگر اضافه نماید .
بنابه نیاز خریدار این سیستم می تواند طول کدینگ را از ابتدا به دلخواه تعریف کرد و طول کدینگ گروه ، کل ، معین و تفصیلی را تعیین کرده و دیگر قابل تغییر نمی باشد .
سطوح سیستم تا معین اجباری می باشد ولی سه سطح دیگر اختیاری می باشد بطوری که میتوان برای معین فقط سطح چهارم ارتباط داد ولی برای معین دیگر فقط سطح ششم یا پنجم و ششم
منظور از سطح چهارم ، پنجم و ششم همان حساب تفصیل است ولی علت جدا سازی اینها امکان ریز کردن اطلاعات حساب معین است بطور مثال حساب موجودی نزد بانک با تفصیل حساب بانک کامل می شود و نیاز به سایر سطوح ندارد ولی حسابی مثال حساب هزینه ای می تواند با ارتباط در سطح چهارم ، پنجم و ششم حساب کامل ریز و تفکیک شود .

اسناد و نوع اسناد
اسناد در این سیستم دارای 4 مرحله ثبتی و 4نوع سند پیش فرض و تعداد نامحدود نوع سند دلخواه و بنابه سیستم های خریداری شده دارای انواع سند سیستمی می باشد مثال سند هائی که از انبار ، فروش ، خزانه داری به حسابداری ارسال می شود .
در مورد 4 مرحله ثبت می توان به یادداشت ، ثبت موقت ، بررسی شده و دائم اشاره کرد بصورتی که سند یادداشت فقط جنبه ثبتی دارد و در هیچ گزارشی نمی آید و سایر مراحل بجز دائم قابل حذف و بازگشت می باشد و در تمامی گزارشات می آید .
در مورد 4 نوع سند پیش فرض می توان به سند عمومی ، افتتاحیه ، سند بستن حسابها و اختتامیه اشاره کرد که بجز سند عمومی تماما توسط خود سیستم بصورت اتوماتیک صادر می شود .

گزارشات
گزارشات این سیستم شامل یکسری گزارشات آماده شامل تراز ، دفاتر ، تحلیلی ، تجزیه سنی و سالانه و یکسری گزارشات قابل طراحی و انتخابی اشاره کرد . امکان گزارش تراز از تمامی سطوح به صورت تراز یا دفتر ساده و تحلیلی از امکانات فوق العاده این نرم افزار می باشد.

 

نسخه برنزی افرا
یکی از دغدغه های اصلی عموم شرکت های تازه تاسیس و نوپا و یا شرکت هایی که با سرمایه اولیه اندکی آغاز به فعالیت می کنند، نداشتن سرمایه لازم جهت راه اندازی یک چهارچوب استاندارد و قوی برای مدیریت حساب و کتاب می باشد.

از همین رو افرا سیستم ضمن توجه به نیاز مدیریتی اقشار مختلف جامعه و نیازسنجی های دقیق صورت گرفته روی جوامع آماری کسب و کارها، نرم افزار حسابداری رایگانی را در اختیار عموم مشاغل کوچک و متوسط اعم از فروشگاه ها، شرکت های تولیدی، خدماتی، بازرگانی و اصناف گوناگون قرار داده است، تا بدون صرف هیچگونه هزینه ای، بتوانند کسب و کار خود را مدیریت کنند و در آینده آغازگر یک تحول بزرگ در حوزه کاری خود باشند.

صاحبان مشاغل کوچک و کم بازده به دلیل توان مالی اندک و یا اکثراً از آنجایی که عادت به خرید نرم افزار ندارند و نرم افزار را کالایی قابل خرید و فروش نمی دانند، طبعاً یا از نرم افزارهای قفل شکسته استفاده می کنند و یا به سمت ارزان ترین نرم افزارهای موجود در بازار سوق داده می شوند؛ نرم افزارهایی غیر استاندارد و غیر کارشناسی که بعضاً به صورت انفرادی تولید شده و هیچگونه پشتیبانی را شامل نمی شوند و برخی از آنها حتی دارای تاییدیه یا مجوز از هیچ نهادی نیستند و عدم پاسخگویی این دست از نرم افزارها، پس از مدتی سبب می شود که نه تنها شخص در رسیدن به اهداف مالی خود پیشرفتی احساس نکند، بلکه رفته رفته حس می کند که وقت و انرژی خود را بی جهت هزینه کرده است و نهایتاً دوباره به حسابداری دفتری و سنتی باز می‌گردد یا در بهترین حالت، بدون داشتن کوچکترین نظارتی عملیات مالی و حسابداری خود را به دست حسابدارانی می سپارد که در کسب و کارهای کوچک بازدهی خوبی نخواهند داشت.

ما در افرا سیستم با در نظر گرفتن تمامی این عوامل، توان خود را به کار گرفته ایم تا با ارائه خدمات گوناگونی از این دست بتوانیم فرهنگ خرید و استفاده از نرم افزارهای معتبر و دارای پشتیبانی را جایگزین عادت نادرست استفاده از نرم افزارهای قفل شکسته و ناشناخته کنیم و اعتماد و رضایت مصرف کنندگان را جلب کنیم تا بتوانیم از نابسامانی موجود در بازار نرم افزارهای ارزان قیمت و بی کیفیت بکاهیم، و اعتماد مشتریان را به این بازار بازگردانیم.

لذّت مدیریت حساب شدۀ یک کسب و کار، با نرم افزار حسابداری افرا سیستم

حسابداری کسب و کارتان را به ساده ترین روش و بدون صرف حتی یک ریال آغاز کنید.

آیا به دنبال نرم افزار حسابداری رایگان، مورد اطمینان، همراه با پشتیبانی حقیقی هستید؟

آیا در حال حاضر آمادگی برای خرید نرم افزار حسابداری و صرف هزینه برای تهیه نرم افزار را ندارید؟

افرا برنزی برای چه افرادی مناسب هست:

  1.  اگر میخواهید هزینه و درآمد، سود و زیان و میزان خرید و فروش را در کسب و کار خود محاسبه کنید.
  2.  اگر میخواهید از روند قانونی و استانداردهای حسابداری کسب و کارها آگاه باشید.
  3.  اگر میخواهید حساب و کتاب کسب و کار خود را به صورت کامل و متناسب با دانش و فناوری روز در دست بگیرید.
  4.  اگر می‌خواهید با شرکت نرم‌افزاری با برنامه و هدفمند به شکل اصولی حسابداری را آغاز کنید.

 امکانات

 

  •  مدیریت حساب های بانک
  •  مدیریت اعتبار اشخاص
  •  طراحی دلخواه فیلدها و اسناد
  •  طراحی دلخواه گزارش (گزارش ساز)
  •  عملیات امور مالیاتی
  •  مدیریت بیش از یک صندوق

 چرا این نرم افزار از سایر نرم افزارهای مشابه بهتر است؟
قيمت مناسب با امكانات بهترين نرم افزارهاي موجود


با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...