باز هستیم
مشاوره مالیاتی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
609 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (19,610 امتیاز)
با سلام
مزایا و معایب و ویژگی های نرم افزار مالی و حسابداری آسان چیست ؟
آیا نرم افزار حسابداری آسان نسخه رایگان دارد؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (56,810 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
با سلام

نرم افزار حسابداری آسان به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش حسابداری، کارهای مربوط به حسابهای خود را انجام داده و امور مالی خود را مدیریت نمائید.

این نرم افزار دارای امکانات سریع ثبت فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و صدور پیش فاکتور از طریق بارکد خوان می باشد. در این نرم افزار می توان اشخاص، کالاها (کالاها در سه لایه تعریف می شوند)، خدمات و حساب های موجود را تعریف کرده و فاکتور های خرید، فاکتور های فروش و پیش فاکتور را به سادگی ثبت، ذخیره و چاپ نمود. همچنین، می توان فاکتور برگشت از فروش ذخیره کرد.
توسط نرم افزار می توان سند حسابداری پرداخت، دریافت، هزینه و درآمد را ثبت، ذخیره و چاپ نمود. تمام اسناد و فاکتورهای ثبت شده قابلیت چاپ در کاغذهای معمولی و کاغذهای حرارتی فیش پرینتر را دارند. با این نرم افزار می توان اسناد و چک های دریافتی و پرداختی را به صورت وصول شده یا نشده ذخیره کرد.
چندین گزارش از قبیل گزارش موجودی کالاها، کاردکس کالاها، گزارش فاکتورهای خرید، فاکتورهای فروش، چک های دریافتی و ... برای مدیران ساخته شده است تا موارد مورد نیاز خود را گزارش گیری کنند. همچنین در بخش تنظیمات می توانید فونت های نمایش داده شده در گزارشات را به دلخواه خود اصلاح نمایید. امکان تهیه پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. همچنین در این نرم افزار، لیست کاربران نیز تعبیه شده است که کاربر اصلی قابلیت تعریف و محدودسازی کابران دیگر را دارد و کاربران با نام و رمز عبور خود وارد نرم افزار می شوند.

با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...