باز هستیم
مشاوره مالیاتی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
327 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (19,580 امتیاز)
با سلام
مزایا و معایب و ویژگی های نرم افزار مالی و حسابداری سرویس آنلاین حسابداری و مدیریت کسب و کار حساب فا چیست ؟
آیا نرم افزار حسابداری سرویس آنلاین حسابداری و مدیریت کسب و کار حساب فا نسخه رایگان دارد؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (56,810 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

با سلام

 حساب فا، نرم افزار حسابداری آنلاین، ابری و تحت وب است که توانسته بستری نو، ساده و کاربردی جهت مدیریت مالی و حسابداری کسب و کار های کوچک و متوسط فراهم آورده. نرم افزار حسابداری آنلاین حساب فا به منظور کمک به افزایش سرعت پاسخگویی کسب و کارها و فراهم ساختن بستری ایمن و قدرتمند، از هر مکان، در هر زمان و با هر وسیله ای قابل دسترسی است.
برخی از مهمترین ویژگی های حساب فا

  •   پردازش ابری بدین معناست که هزاران نفر، بدون نیاز به استفاده از کامپیوترهای جداگانه و منابع مختلف، از یک منبع مشترک استفاده می کنند، و در نتیجه صرفه جویی عظیمی در مصرف منابع مالی و غیره مالی و همچنین انرژی به عمل می آید. از دیگر ویژگیهای نرم افزارهای ابری این است که شما همواره با آخرین نسخه کار می کنید و هیچگاه نیازی به نصب و بروز رسانی های مرسوم در دیگر نرم افزارها نخواهید داشت. همچنین از مهمترین ویژگیهای سیستم های ابری، در دسترس بودن همیشگی آنها و پایین بودن هزینه های آن نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه می باشد.
  •     طراحی کنش گر یا (responsive) حساب فا باعث می شود که شما بر روی هر دستگاهی، (کامپیوتر، لب تاپ، تبلت و گوشی موبایل) بتوانید صفحات سایت را با وضوح ،زیبایی و بدون به هم ریختن گزینه ها مشاهده نمایید.
  •     در حساب فا شما می توانید کاربران خود را بدون محدودیت تعریف نمایید. و از آنجا که نرم افزار حساب فا، ابری و تحت وب می باشد، کارکنان و کاربران کسب و کار شما همواره می توانند به سیستم شما دسترسی داشته باشند، و شما نیز می توانید بر عملکرد آنها در هر لحظه از شبانه روز نظارت نمایید.
  •      حساب فا بر مبنای اصول استاندارد حسابداری و خصوصاً عادات و روش های مورد استفاده در ایران طراحی شده است. این موضوع باعث شده تا کاربران حساب فا، با هر سطح از دانش حسابداری، به راحتی بتوانند با حساب فا کسب و کار خود را مدیریت نمایند.
  •  حساب فا با ارائه دقیق ترین و کامل ترین واسط کاربری ( API ) در حوزه نرم افزارهای حسابداری آنلاین، توانسته همکاری ویژه ای را با شرکای تجاری خود در تمام سطوح ایجاد نماید و گام های موثری در زمینه کمک به کسب و کارهای آنلاین بردارد.
  •  بهره گیری از توان مهندسی بالا در استفاده از پروتکل های امنیتی پیشرفته در طراحی حساب فا، از مهم ترین ویژگی های حساب فا در خصوص تامین امنیت و حفظ اعتماد کاربران محسوب می گردد.

 


با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...