باز هستیم
مشاوره مالیاتی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
123 بازدید
در حسابداری و مالیات توسط (19,580 امتیاز)
سلام
بهترین و ارزان ترین نرم افزار حسابداری کاربردی برای صنف خشکشوئی و لباسشوئی چیست ؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (56,810 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

سلام

بهترین نرم افزار حسابداری در واقع نرم افزاری است که با توجه به نیازهای شما انتخاب شده است. هر کسب و کاری نیاز دارد براساس اهداف، برنامه ها و نیازسنجی خود، یک نرم افزار مالی یا حسابداری داشته باشد.


نرم افزارهای حسابداری متفاوتی برای شرکت های بزرگ، شرکت های کوچک و متوسط و فروشگاه ها در بازار وجود دارد.
نرم افزار حسابداری می تواند به دو صورت کلی ارائه می شود:

  1.  نرم افزار قابل نصب بر روی کامپیوتر شخصی در محل مشتری
  2.  نرم افزار حسابداری بر روی کلود یا سرویس ابری


در نرم افزارهای حسابداری که به صورت فایل قابل نصب بر روی کامپیوتر شخصی به فروش می رسند، اطلاعات فروش در دست شرکت دیگری قرار نمی گیرد، اگرچه امکان این وجود دارد که در صورت بروز مشکل برای کامپیوتر دسترسی به اطلاعات نرم افزار حسابداری با مشکل مواجه شود.

در سرویس ابری نیز اطلاعات حسابداری بر روی سرور شخص ثالثی قرار می گیرد.


امکانات یا سیستم های مختلفی در یک نرم افزار حسابداری به فروش می رسد. از جمله این امکانات می توان به: سیستم حسابداری، سیستم دارایی ثابت، سیستم دریافت و پرداخت، سیستم تامین کنندگان و انبار تولیدی، سیستم حقوق و دستمزد، سیستم مشتریان و فروش، سیستم تامین کنندگان و انبار بازرگانی، سیستم فروش خدماتی، حسابداری پیمانکاری، سیستم تولید، سیستم تردد، سیستم سفارش گیری و سیستم پخش اشاره کرد.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای صنوف مختلف از جمله: عمومی، پوشاک، سوپرمارکت، آرایشی و بهداشتی، لوازم یدکی، ابزار و یراق آلات ساختمانی، طلافروشی و غیره در بازار وجود دارد.


شرکت های مختلفی نرم افزار حسابداری تولید و به فروش می رسانند. ازجمله این شرکت ها: سپیدار سیستم (همکاران سیستم)، رایورز، تدبیرحساب، محک، پارمیس، هلو، حسابفا و...


استانداردهای حسابداری همواره در حال تغییر می باشند. همچنین الزامات حسابرسی و ممیزی اداره دارایی ، مالیات ارزش افزوده و بیمه تامین اجتماعی همواره در حال تغییر می باشد. لذا دریافت مشاوره از متخصص می تواند کمک بزرگی در انتخاب نرم افزار مناسب حسابداری با قیمت مناسب داشته باشد.


با احترام
برای دریافت مشاوره مالیاتی یا حسابداری اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...