باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
29,570 بازدید
در طلاق توسط (100 امتیاز)

با سلام

  1. آیا داشتن رابطه تلگرامی زن شوهر دار با یک مرد غریبه  که در آن پیامها از اندامهای خصوصی همدیگر ( تناسلی ) نیز بکار میبرند  برای دادگاه حکم خیانت زن را دارد ؟
  2. اگر از صفحه تلگرامی مربوطه عکس و فیلم گرفته شود برای دادگاه کافیست ؟
  3. مجازات زن چه خواهد بود ؟ ( مثلا دادگاه حکم میده که طلاق بدون داشتن مهریه  - یا میشه دادگاه حکم نماید که  طلاق به همراه مجازات سنگین مادی اگر مرد مطالبه غرامت مادی نماید )


سپاسگزارم

1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,020 امتیاز)
اسکرین شات از پیام ها و عکس ها در صورتی که قابل استناد به طرفین باشد یعنی ثابت کنید توسط طرفین رابطه نامشروع و از خط ایشان ارسال شده برای دادگاه از قرائن و امارات وقوع جرم محیوب خواهد شد صرف اسکرین شات کفایت نمی کند شما باید ثابت کنید این عکس ها توسط ایشان ارسال شده .

مجازات زن در صورت اثبات جرم مجازات رابطه نامشروع دون زناست طبق قانون تا ۹۹ضربه شلاق تعزیری ست و این مجازات مجازات جرم رابطه نامشروع است و ربطی به طلاق ندارد و در هر حال  در بدترین حالت ممکن حتی اگر زن مرتکب زنا هم شده باشد مسقط مهریه زن نیست زیرا مهریه عندالمطالبه است و به محض وقوع عقد بر ذمه مرد قرار می گیرد و مرد در صورت مطالبه زن ملزم به پرداخت آن است و در موضوع مطروحه شما مهریه و طلاق ربطی به جرم رابطه نامشروع ندارد .

  

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 4,011 بازدید
سوال شده مهر 5, 2020 در روابط نامشروع و خیانت توسط kamrani96 (21,090 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 28,155 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...