باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
7,066 بازدید
در تهمت ، فحاشی یا تهدید توسط (100 امتیاز)
با سلام خدمت کارشناسان عزیز

حدود یک سال ونیم پیش متوجه رابطه عاشقانه خانمم با مرد متاهلی شدم که از اینستاگرام شروع شده بود و به قرارهای و بیرون رفتن ها و گشتن تو شهر انجامیده بود.این شخص با تخریب من و تشویق همسرم بجدایی ارکان زندگیم رو از هم پاچوند. با کلی کشمکش و جنجال همسرم رو بزندگی برگردوندم.چون هم بی نهایت بهش علاقه مند بودم و هم این که متاسفانه تمام دارایم که خونه ام بود رو قبل از این قضایا بنامش کرده بودم.

اما با کمال تاسف متوجه شدم که اون فرد بعد از سه چهار ماه با دادن پیام و زدن تلفن دوباره شروع کرده.من که از آدرسش اطلاعی نداشتم با دادن پیامک تهدیدش کردم و دست آخر آدرسش رو پیدا کردم و رفتم در خونش و کار به داد و ناساز کشید. هر چند که از اولش اون شخص همه چیرو منکر میشد اما من تمام پیامها؛پستها؛و پیرینت تلفن رو که شمارش توش بود رو داشتم.بدبختانه روی همسرم حسابی تاثیرات مخربش رو گذاشته بود و کار زندگی ما با دو تا دختر بزرگ به جدایی رسید.البته از بیشتر پیامها و پستهاشون شات گرفته و هنوز دارم.حالا بعد از گذشت یکسال که رفتم در خونش ازم طی دو مرحله شکایت کرده.یکی برای تهدید از طریق پیامک.و از دادگاه دیگری برام ابلاغیه آمده برای توهین و فحاشی.

حالا میخوام ببینم بعداز اینکه خانمم طلاق گرفته میتونم برای از هم پاشیدگیه زندگیم تو این دو دادگاه از خودم دفاع کنم و نوع رسیدگی رو عوض کنم

و دیگه اینکه  خواهان به صرف فقط داشتن اسم و فامیلی شکایت کنه؛دادگاه چجوری تونسته برام ابلاغیه الکترونیکی صادر کنه.مگه با این نام و فامیلی فقط من ی نفر هستم که تونسته تشخیص بده که ابلاغیه رو برای کی باید صادر کنه.ممنون میشم اگر راهنمایم کنید.  (باسپاس فراوان)
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,020 امتیاز)
اینکه ایشان به استناد چه ادله و مدارکی از شما شکایت کرده برای شکایت توهین می بایست یا ۲شاهد داشته باشند یا با قرائن و امارات مستند مثل پرینت پیامک های حاوی تهدید و ناسزا شکایت کرده باشد ،چنانچه شما در سامانه ثنا ثبت نام کرده باشید ابلاغیه به صورت الکترونیکی صادر می شود .

  

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 21,690 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...