باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
24,976 بازدید
در روابط نامشروع و خیانت توسط (100 امتیاز)
با سلام

من بخاطر شغلی که دارم و مجبورم بعضی رو اخراج کنم. درنتیجه مخالف هایی هم دارم. دوسال پیش یکی از همین افرادی که اخراجشون کرده بودم  با یک زن متاهل که باهم بودن برای اخاذی از من نقشه کشیدن، دختره خیلی اصرار کرد و من باهاش وارد رابطه شدم  اما رابطه در حد پیام و تلگرام، البته اصلا حرف بی ربط بینمون نبود. فقط در حد کلمات احساسی.  بعدش همون پسره گوشی آورد همه مکالمات من و وویس های من رو برای اخاذی بهم نشون داد.

 حالا بعد از دوسال که من با همسرم بخاطر مشکلات روحی شدید و مشکل روانی همسرم. وارد دادگاه طلاق شدیم، این پسره با خانم من در ارتباط بوده و همه وویس هارو براش فرستاده و گفته خودمم میام شهادت  بدم، البته خودش با چندین نفر رابطه نامشروع داره ک من میدونم من جمله همین خانمی ک با من دارد رابطه شد.

حالا خانم من با این ابزار داره منو تهدید میکنه به آبروریزی و اخاذی. گفته شکایت رابطه نامشروع میکنم. لطفا راهنمایی کنید. من آبروم برام از همه چی مهمتره. خانم من تحت هر شرایطی این کارو میکنه
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,020 امتیاز)
چنانچه محتویات و مضامین پیام های ارسالی یا صداها عاشقانه یا مبتنی بر رابطه جسمی و جنسی باشد در صورتی که مقام قضایی وقوع جرم را برا اساس مدارک ابرازی محرز تشخیص دهد از یک تا ۹۹ضربه شلاق تعزیری مجازات دارد که قابل تخفیف نیز است و به استناد قانون مجازات شهادت یک شاهد کفایت نمی کند و برای اثبات این جرم چنانچه تنها دلیل شهادت شاهد باشد باید دو‌شاهد وقوع این جرم را بر اساس توضیحات مذکور شهادت دهد .لازم به ذکر است  این جرم سوسابقه محسوب نمی شود .

  

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...