باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,919 بازدید
در طلاق توسط (100 امتیاز)
سلام وقت بخیر
من با خانومم چهار ماه که در دوران عقد هستیم. اما ظاهرا مادرش مشگل اخلاقی داره. اخر هفتها که میرم خونشون همش بهم گیر میده چرا خودتو از کار انداختی.تو الان باید فقط کارکنی. تو این مدت سه دفعه مسافرت بردمش. کلی مانتو و لباس خریدم براش.از لحاظ خورد و خوراک چیزی براش کم نذاشتم. و تقریبا ده پانزده میلیون طلا براش خریدم.

من با وانت کار میکنم. اما همیشه بهم گیر میدن که سر کار نمیری. خلاصه دیگه خستم کرده بود تا اینکه دعوامون شد و منو از خونشون بیرون کرد. الان از یک ماه بیشتره که همه ی درها رو بروم بسته. اصلا جوابمو نمیدن. جدیدا خوده خانومم با مادرش هم عقیده شده و میگه نمیخوام به این زندگی ادامه بدم. گفتم خب بیا بریم طلاقت بدم . اما میگه فقط حق طلاق رو بهم بده خودم میرم دنبال طلاق.

منم گفتم مهریه رو ببخش تا اینکارو کنم. رفتیم محضر و این معامله رو انجام دادیم اما هنوز از طلاق گرفتنش خبری نیست. خلاصه که دو ماهِ ،نه میاد ارتباط برقرار کنه و نه برای طلاق اقدامی میکنه. منو بلاتکلیف گذاشته تا اینکه یکی دو روز پیش بهم گفت مسئله ای وجود داره که ازارش میده و اونم اینه که قبل از من با کس دیگه ای دو ماه صیغه بوده که نساختن و بهم خورده. حالا میخوام بدونم چون حق طلاقو به همسرم دادم . میتونم ازین مخفی کاری به نفع خودم استفاده کنم اگه بله.راهنمایی کنید لطفا.البته ناگفته نماند که خانومم دوشیزه نیست.
و اینکه جدیدا حرف در اورده که من معتاد به شیشه هستم به داداشم زنگ زده گفته یه پیامک به دامادمون داده.خلاصه که داره ابرو ریزی میکنه.هرچی میگم این حرفو از کجا در اوردی.بریم ازمایش.بیا کنارم بمود هرچقدر که لازمه که خیالت راحت بشه ازین خبرا نیست.اما میگه نیازی به ازمایش نیست.تو شیشه میکشی و خلاص.
میخوام ببینم میتونم ازین توهمت شکایتی علیهش کنم.
ممنون و سپاسگذارم
توسط (100 امتیاز)
از جوابتون سپاسگذارم اما قسمت اول سوال بی جواب موند.
چون حق طلاقو به همسرم دادم .میتونم از مخفی کاریشون به نفع خودم استفاده کنم .اقدام به طلاق کنم.یا شکایتی کنم؟؟؟؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (35,460 امتیاز)
سلام

چنانچه توهین و یا تهمتی علیه شما زده باشد می توانید بابت توهین و افترا شکایت کنید.
سوال شده شهریور 27, 2017 در طلاق توسط (100 امتیاز) آیا به خاطر فریبکاری می توان حق طلاق را فسخ کرد ؟

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 5,619 بازدید
سوال شده شهریور 18, 2017 در تهمت ، فحاشی یا تهدید توسط mohammad.soeizi (100 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 195 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...