باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
6,905 بازدید
در مهریه توسط (120 امتیاز)
باسلام :

من هم قصد برهم زدن زندگی خود را دارم و به هیچ عنوان نمی خواهم طلاق بدهم و هیچکدام از 12 بند سند ازدواج نیز شامل من نمی شود . در آمد من طبق قانون کار هست . تمکن مالی هم ندارم . تعداد سکه های پرداختی من چقدر مواند باشد.

در ضمن ممکن هست برادر زنم که در اداره کشاورزی کارمند است و کارشناس دادگستری در امور اراضی در پرونده نفوذ کند . چون زنم تا کنون مرا 3 بار به حل اختلاف برای موضوعهای مختلف برده ولی هنوز به تمکین من رسیدگی نشده است و وی برای هزینه دادگاه مهریه تقاضای اعسار کرده در صورتی که هم پروانه کسب دارد هم پرونده مالیاتی هم از محل کارش عکس گرفته ام . میتوانم مانع اعسارش شوم .

تورو خدا به سوالاتم شفاف پاسخ دهید .
باتشکر
 رضا
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (27,660 امتیاز)
با سلام

دوست عزیز درخواست طلاق بواسطه تخلف از شروط 12گانه تنها یکی از راههای طلاق میباشد و ایشان میتوانند از طرق دیگر مثلا اثبات عسر و حرج خود در زندگی مشترک اقدام به طلاق نمایند .در خصوص مهریه محکوم به پرداخت کل مهریه خواهید شد.اما نسبت به 110 عدد سکه طلا قابلیت صدور حکم جلب وجود دارد و مازاد برآن حتما باید همسرتان از شما اموال معرفی نمایند.

مهریه سند رسمی است و قطعا حکم به پرداخت آن صادر خواهد شد و هیچ نیازی به اعمال نفوذ برادر همسرتان نیست.

پذیرش اعسار از پرداخت هزینه دادرسی کاملا بستگی به نظر قاضی صادر کننده رای دارد و شاغل بودن همسرتان مانع از پذیرش اعسار ایشان نمی باشد.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 2,055 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 5,724 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...