باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
57,660 بازدید
در امور حقوقی قرارداد توسط (130 امتیاز)
سلام.

حدود یک سال پیش خودروی خود را فروختم ولی خریدار فک پلاک نکرده است و برای من دو بار پیامک خلاف آمده است و خواسته شده که به پلیس امنیت اخلاقی مراجعه کنم. شخص خریدار در یک شهرستان دیگری میباشد و دسترسی به او امکان پذیر نیست.

چگونه میتوانم از او شکایت کنم و آیا برای من دردسر ساز خواهد بود ؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,020 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ
تا زمانی که پلاک شما روی خودرو باشد هر گونه خلاف و جرمی که با این اتومبیل انجام شود اولین شخصی که باید پاسخگو باشید شمایید و برای رفع اتهام بایستی انتقال خودرو را ثابت نمایید در هر حال برای جلوگیری از سواستفاده احتمالی از پلاک شما بهترین راه دادخواست فک پلاک خودرو می باشد.

  
0 امتیاز
توسط (3,060 امتیاز)
بی تردید برای شما بعنوان متصرف خودرو می تواند دردسر ساز باشد لذا می بایست هرچه سریعتر نسبت به الزام به ایفا تعهدات فروشنده در دادگاه محل اقامت فروشنده و یا دادگاه محل انعقاد قرارداد و یا محل انجام تعهد اقدام قضائی بعمل آورید لکن ژیش از اقدام قضائی به شما تجویز می گردد که از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضائی با در دست داشتن مدارک هویتی قولنامه و یا قرارداد خرید خودرو و ارائه پرینت پیامکهای ارسالی از سوی پلیس به ایشان ابلاغ نموده که هرچه سریعتر نسبت به تعهد خویش مبنی بر فک پلاک از خودروی فروخته شده اقدام نمایید.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 6,013 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 16,332 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 220 بازدید
سوال شده فروردین 4, 2022 در امور حقوقی قرارداد توسط بدون نام
0 امتیاز
1 پاسخ 1,704 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...