باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
19,353 بازدید
در سایر توسط (110 امتیاز)
با سلام.

در تاریخ 27 اردیبهشت مطابق اطلاعیه سایت گروه سایپا برای خودروی سراتو ثبت نام کردم که مشخصا در اطلاعیه آمده بود تحویل خودرو در مرداد 97.

در فیش حواله ثبت نام و پیش پرداخت نیز زمان تحویل خودرو مردادماه ذکر شده است که مستندات اشاره شده موجود است.پس ا ز گذشت چند ماه و مراجعه به نمایندگی،اعلام کردند که تحویل دعوتنامه هفته آخر مرداد و تحویل ماشین 45 روز بعد(یعنی مهرماه).

 حال در قرارداد فی مابین اشاره شده که "ارسال دعوتنامه هفته آخر مردادماه 97" و نمایندگی مدعی ست که ملاک عمل همین عبارت هست و تعهدی در قبال تحویل خودرو در مرداد نداده است.ممنون میشم راهنماییم کنید که آیا من باطرح شکایت به حقم برسم یا نه
سپاسگزارم
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (30,020 امتیاز)
ملاک متن قررارداد است ،اگر در قراداد تنظیمی فی مابین برای تحویل مبیع که در این معامله اتومبیل می باشد زمان خاصی در نظر گرفته شود فروشنده باید مطابق قرارداد اتومبیل را در تاریخ مشخص تحویل دهد و در صورت تخلف قراردادی برای شما حق مطالبه قانونی ایجاد می شود.
0 امتیاز
توسط (30,330 امتیاز)

سلام

یکی از ارکان تنظیم قرارداد مدت معامله می باشد . به این معنی که در تمامی قراردادها مدت معامله باید به صورت روشن و دقیق ذکر شود تا زمان اتمام قرار داد مشخص بوده و طرفین در بازه زمانی ذکر شده به تعهدات خود عمل نمایند .

بر اساس شروطی که در این زمینه در حین عقد قرارداد میان طرفین گذاشته شده خریدار می تواند با توجه به عدم انجام تعهدات طرف قرارداد اقدام قانونی لازم را انجام دهد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه  امور حقوقی قرارداد می توانید به لینک زیر مراجعه کنید :
۵ نکته مهم قانونی تنظیم قرارداد حقوقی ( کار | مشاوره | پیمانکاری | مشارکت مدنی )

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...