باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,683 بازدید
در قرارداد خرید و فروش ملک توسط (110 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام
ما برج 11 سال 95 یه منزل نو ساز خریدیم طی قول نامه که قرار بر این شد برج 1وبعداز مدتی برج 2 به ما سند بدهند مبلغ 10 میلیون نگه داشتیم برای سند .خونه برج 4-5 با کشمکش های زیاد و کمبود پریز و آیفون و ... تحویل ما شد .

صاحب ساختمان متواری گشت - ساختمان دارای بدهی زیادی آب و بدهی اقساطی بانک است که اهالی بدهی آب را پرداخت نمودند . بانک حکم تخلیه داده است .از طرفی هم همسر صاحب ملک مهریه خود را طلب نموده است و روی این منزل که سند اصلی در گرو بانک و به نام همسرش هست دست گذاشته و دادگاه نیز به نفع او رای داده الان ما باید چه کار انجام دهیم؟
ترو خدا من را راهنمایی کنید
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (27,660 امتیاز)
با سلام

دوست عزیز لطفا قراردادتان(مبایعه نامه)را به دقت مطالعه نمایید.قاعدتا باید چنین مواردی در قرارداد پیش بینی شده و برای تعهدات طرفین وجه التزام یا حق فسخ تعیین شده باشد.هر چند طرف دعوی متواری است اما چاره ای جز طرح دعوی نیست و انشااله که بتوانید در اینده محل اختفای وی را پیدا کنید..همچنین میتوانید بعنوان شخص ثالث وارد دعوی مالک و بانک شوید.مدارک جنابعالی نیاز به بررسی دقیق تری دارد تا بسته به شرایط با یکی از دادخواستهای ورود ثالث یا اعتراض ثالث بتوانید نسبت به حکم صادره اعتراض نمایید.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...