باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,264 بازدید
در کلاهبرداری توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
باسلام

 خرداد 95 از طرف یکی از بستکان با پسرم که تازه تحصیلات کارشناسی خود را به پایان رسانده بود و دفتر چه آماده به خدمت دریافت کرده بود تماس گرفته شد تا به عنوان امریه سربازی در نیروگاه برق شیراز که به گفته خود ایشان مدت سه سال است در آنجا استخدام شده است کارکند اما به شرط اینکه بعد اتمام خدمت سربازی حداقل یک سال با حقوق متعارف کارکند و برای این کار مبلغ 14 میلیون تومان وثیقه لازم است.

 ضمنا قول داد بعد از پذیرش در شرکت مدت خدمت سربازی و سال بعد از سربازی نیز که در شرکت یاد شده کار میکند از پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی برخوردار خواهد شد. بعد از این وعده ها از پسرم خواست جهت تکمیل پرونده به تهران مراجعه نماید. پول را جور کردیم و پسرم راهی تهران شد. در یکی از بانک های تهران  پول را دستی از پسرم تحویل می گیرند و ایشان را به خانه ای می برند و در آنجا موبایل ، شناسنامه و پول توجیبی و... را نیز از ایشان می گیرند بعد مدتی می فهمد که شرکتی در کار نیست و ایشان گول خورده است حال باید چه کار کرد؟

 لطفا راهنمایی بفرمایید.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (35,460 امتیاز)
سلام

امکان شکایت کلاهبرداری به جهت مانور متقلبانه و فریب صورت گرفته وجود دارد. در دادسرای محل وقوع جرم شکایتی مبنی بر کلاهبرداری تنظیم کنید و مدارک دلایل و شهود خود را ضمیمه کنید. جهت اثبات پرداخت پول هم می توانید به دوربین های موجود در بانک استناد کنید تا با استعلام دادگاه فیلم روز یاد شده اخذ شود و اثبات آسان گردد.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 463 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 5,619 بازدید
سوال شده شهریور 18, 2017 در تهمت ، فحاشی یا تهدید توسط mohammad.soeizi (100 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 2,208 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...