باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,744 بازدید
در کلاهبرداری توسط
دوباره دسته بندی کردن توسط
باسلام

 بنده چند سال پیش مدیر فروش شرکتی بودم و انزمان یکنفر از شرکت کلاهبرداری کرد و رفت که البته هیچ مدرکی هم از خودش بجا نگذاشت و متاسفانه بنده ان زمان دچار بیماری اعتیاد بودم و مدیران شرکت از این قضیه سو استفاده کرده و در یک صورتجلسه از بنده اقرار گرفته که مسولیت کل چکهای سوخت شده با بنده است و در دادگاهها نرفتم و فقط یکبار بعد از حکم قطعی واخواهی دادم و درجلسه واخواهی هم شرکت نکردم  چون اعصار از هزینه دادرسی دادم و‌ قاضی مبلغی را تعیین کرد که نداشتم .و‌ مدیران شرکت هم به من میگفتند که نگران نباش ما اقدامی نمیکنیم فقط برای ارامش سهامداران تا اینجا هم جلو رفته ابیم

.بعد از مدتی بنده را به بهانه صحبت و‌ مصالحه دعوت کردند جایی و انجا دستگیرم کردند و ۶ ماه هم زندان بودم و خانواده ام اعصار زده و‌ اقساط شد و پیش قسط را دادم  و ااسفند۹۵ ازاد شدم و تا حالا هم اقساط را نتوانستم بدهم.

میخواستم بدانم الان میتوانم برای این جرم ناکرده که بی گناه به اتیشش سوخته ام کاری بکنم ؟یا دیگه دیر شده؟!

 و‌ اینکه ااگر کاری نمیشه کرد  یعنی باید تمکین کنم و اقساط را بدهم ؟

 تا حالا که قساط را ندادم چکار باید کنم؟

 لطفا کمکم کنید وضعیت مالی اسف باری دارم که حتی قادر به پرداخت وجه مشاوره که چه عرض کنم پول خرید مایحتاج فرزندانم را ندارم .االبته خدا را شکر سالم هستم و مدت یکسالیست که پاک پاک میباشم و‌ با نظافت منازل امرار معاش میکنم.
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (4,540 امتیاز)
با سلام
پاک بودن در جوانی شیوه پیغمبریست .
در قانون ما که برگرفته از فقه شیعی است اینطور مقرر شده که هرکس مدعی چیزی شد بار اثبات ادعا بدوش خودش هست . اگر شما اون زمان بار اثبات رو به دوش اون عزیزان میگداشتید و اقرارنمیکردید حالا دردسر کمتری داشتید . حالا فک میکنید میتونید بی گناهیتون رواثبات کنید؟

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 5,620 بازدید
سوال شده شهریور 18, 2017 در تهمت ، فحاشی یا تهدید توسط mohammad.soeizi (100 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 2,210 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 366 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,524 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 463 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...