باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
260 بازدید
در طلاق توسط (100 امتیاز)
باسلام.

من ۱۰ ماهه ازدواج کردم و فرزندی ندارم. الانم ۶ ماهه منزل پدری هستم. قصد طلاق دارم. به دلیل خيانت های مکرر همسرم. که شکایت کردم و رابطه نامشروع مادون زنا ایشون ثابت شد و حکم شلاق واسه هردوشون اومده. الان میخوام بر اساس همین حکم دادخواست طلاق بدم. آیا با توجه به داشتن این حکم میتونم طلاقم رو بگیرم؟؟؟.( ایشون روابط متعدد با خانم ها دارن و اصلا هم پشیمون نیستن و از احساسات دخترها و زنان برای پول سواستفاده میکنن و چیزی به اسم وجدان و خط قرمز در ایشون وجود نداره  و اینکه در محل کار هم گزارشاتی در خصوص مشکلات اخلاقی ایشون وجود داره و حتی چندبار به خاطر اون گزارشات احضار شده بودن جالب اینجاست این گزارشات همزمان بوده با خواستگاری ایشون از بنده یعنی ممکنه ایشون جهت لاپوشانی و تبرئه کردن خودشون سریعا تصمیم به ازدواج گرفتن). آیا با وجود این شرایط و حکم اثبات رابطه نامشروع ایشون دیر یا زود میتونم طلاقم رو از دادگاه بگیرم؟؟؟

سوال ۲ این هست که ایشون مذهبشون کتبا همه جا شیعه ثبت شده در حالی که اهل تسنن هستن با توجه به محل زندگی ایشون و اینکه پدرشون هم اهل تسنن هستن و همچنین فامیل هاشون. ولی ایشون این موضوع رو به من‌نگفته بودن و انکار میکردن و به عنوان‌ شیعه با من ازدواج کردن درحالیکه محل کار ایشونم از این موضوع اطلاع پیدا کرده اند و گزارشاتی به دستشون رسیده و به همین دلیل ۱۰ ساله که ايشون رو همچنان رسمی نکردن، و من تازه متوجه این قضیه شدم، همچنین باتوجه به اعتقادات ایشون در منزل و اینکه یک ایمیل پیدا کردم از ۵-۶ سال پیش که متعلق به همسرم بوده و در جواب دوس دختر سابقش در زمان مجردی، راجب اعتقادات اهل تسنن صحبت کرده و دفاع کرده. و حتی انقدر مسئله دین ایشون برای ما مهم بود که زمان خواستگاری از معرفمون بارها سوال کردیم و ایشون هم گفتن شیعه هستن. وگرنه ازدواج نمیکردم با ایشون. آیا بر اساس این موارد میتونم موضوع فریب در ازدواج رو هم مطرح کنم؟؟

۳-و سوال آخرم این هستش که پرونده تمکین من موقتا بسته شده ولی هنوز حکم نهایی واسه من نیومده. آیا دادخواست طلاقم باعث میشه عدم تمکینم محرز بشه و ناشزه بشم؟ یا اینکه حکم اثبات خیانت همسرم و درخواست طلاقم به پرونده تمکینم هم کمک میکنه؟

 ممنون میشم هرسه سوال منو پاسخ بدید و راهنمایی کنید.
لطفا وارد شده یا ثبت نام کنید تا بتوانید سوال بپرسید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...