باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (130,930 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

در اینجا در مورد ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در سامانه ثبت شرکت ها irsherkat و مراحل انجام اینکار راهنمایی کاملی را ارائه میکنیم.

برای ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت لازم است تا ابتدا به سامانه ثبت شرکت ها وارد شوید:

برای ورود به سامانه ثبت شرکتها  بر روی لینک زیر کلیک کنید:

ورود به سامانه

  1.  پس از ورود به سامانه، گزینه صورتجلسه تغییرات را انتخاب کنید.

    سامانه ثبت تغییرات شرکت
     
  2.  یکی از دو گزینه با شناسه ملی یا بدون شناسه ملی را در قسمت شیوه درخواست انتخاب کنید، سپس با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز از قبیل شناسه ملی شرکت، یا نام، استان و واحد ثبتی شرکت و با وارد کردن تصویر امنیتی، به مرحله بعد بروید.
     
  3. در این گام ، اطلاعاتی نظیر خوشه و گروه شخصیت حقوقی، تاریخ جلسه، نصاب جلسه از حیث تعداد سهام داران حاضر درجلسه، اطلاعات شخص متقاضی و شخص امضا کننده دفتر، از قبیل نام، نام خانوادگی، شماره ملی، تاریخ تولد، تابعیت، وضعیت توکیل، سمت و شماره همراه آنها، را وارد نمائید و سپس با وارد کردن تصویر امنیتی، به مرحله بعد بروید.
     
  4. تغییراتی که در صورتجلسه آمده است، نظیر ثبت شعبه و نمایندگی شرکت، به صورت مختصر و دقیق، بیان شود و چنانچه تغییراتی در خصوص نام شخصیت حقوقی، سهام سرمایه آن، تغییرات تصفیه و مواردی از این دست در. صورتجلسه قید شده، با رفتن به گام های بعدی، در ستون مربوط به اعمال این تغییرات، وارد شود.
     
  5. پس از ثبت تغییرات و تصمیمات مربوط به شخصیت حقوقی، باید نام افراد حاضر در جلسه، سمت آنها در جلسه و سمت آنها در شخصیت حقوقی را وارد نمائید.
     
  6. نوع ارتباط اشخاص نام برده شده در مرحله قبل، با شخص حقوقی مشخص شود.
     
  7. تمامی اطلاعات ثبت شده در مراحل گذشته برای شما نمایان می شود و باید صحت آنها را تائید کنید و سپس به مرحله بعد بروید.
     
  8. در این مرحله متن صورتجلسه خود را در این قسمت وارد کنید. و با کلیک بر روی گزینه ثبت نهایی کد رهگیری را از سامانه دریافت کنید.
     
  9. در نهایت لازم است نماینده قانونی شخصیت حقوقی که اسم او در اطلاعات جلسه، ثبت شده است، بااستفاده از  کد رهگیری و مدارک لازم، به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نموده و ثبت نهایی صورتجلسه تغییرات و امضا آن را انجام دهد.


 

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 836 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...