باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
419 بازدید
در سایر امور کیفری توسط
با سلام

بنده حدود دو ماه است که عقد کرده ام و در دوران عقد هستیم، دارای منزل شخصی بوده و تنهایی زندگی میکنم و پدر و مادرم در شهر دیگری دارای منزل می باشند. اثاثیه منزل هم در حد ملزومات کلی دارم. با همسرم بشدت دعوا کرده ایم و در حالت قهر هستیم در این دو ماه مقداری وسایل خرید کرده و مقداری پول نیز برایش کارت بکارت کرده ام . و برای بحث های درمانی نیز همسرم را بیمه و بیمه ی تکمیلی کرده ام.

1- آیا اگر شرایط به همین روال باقی یماند و نه همسرم پیامی بدهد و نه من به دنبال ایشان بروم و ماهیانه یک پولی بحسابشون واریز کنم همچنان می توانند به جرم ترک انفاق از من شکایت کنند؟

2-همانطور که گفتم ما در دوران عقد هستیم و رسما هنوز وارد زندگی مشترک نشده ایم. آیا عدم مراجعه ی ایشان جهت سکونت در منزل بدون اینکه بنده به دنبالشان بروم یا کسی را بدنبالشان بفرستم ترک انفاق از طرف بنده است یا عدم تمکین ایشان ؟

3- جهت نفقه حدود چقدر واریز نمایم مناسب می باشد و قابلیت شکایت کیفری صلب می گردد؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (22,580 امتیاز)
سلام و عرض ادب

وقت بخیر و خدا قوّت

دوست عزیز در صورت انتقال وجه به حساب ایشان امکان طرح دعوی کیفری تحت عنوان ترک انفاق منتفی می‌گردد و مقدار آن بستگی به شرایط سابق زندگی همسر شما دارد درخصوص بند دوم ابتدا بایستی الزام به تمکین ایشان را خوایته باشید سپس نسبت به عدم تمکین اقدام نمائيد و در آخر با توجه به اینکه اطلاعی از زندگی شما ندارم لیکن بهتر است دست از لجاجت بردارید و زندگی خودتان را بسازید و بهتر است تا پیش قدم شوید و به همسرتان ابراز علاقه کنید این به منزله حقارت شما نیست بلکه عزت شما را می‌رساند چنانچه موجب مسرّت نگردید با تنظیم اظهارنامه توسط کارشناس مجرب و متبحر و ارسال آن به ایشان موارد مذکور را مطرح نمائيد باشد که کارساز شود./

با تشکر موفق باشید.

با احترام
موفق باشید
یاسین، مشاور و کارشناس حقوقی
برای دریافت مشاوره حقوقی اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 4,771 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 939 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,027 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 871 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...