باز هستیم
مشاوره حقوقی
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
50,393 بازدید
در روابط نامشروع و خیانت توسط
من چند تا دست نوشته ونامه های عاشقانه که مربوط به همکار آقای همسرم هست وامضا هم کرده رو تو وسایل خانومم پیدا کردم چند وقتی هم بود که به رفتار خانومم تو تلگرام هم مشکوک شده بودم

  آیا میتونم به جرم رابطه نامشروع از هر دوتاشون شکایت کنم ودرخواست پرینت مکالمات و پیامکهاشون رو بدم یا خیر؟آیا این مدارک کافی هست برای رابطه نامشروع؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (27,660 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

با سلام

اثبات روابط نامشروع بین دو نفر نیازمند مدارک و ادله کافی می باشد.

ممکن است بتوانید به نامه های عاشقانه به عنوان اماره قضایی استناد نمایید اما نامه ها به تنهایی دلیل بر رابطه نامشروع محسوب نمیشوند.

روش های اثبات روابط نامشروع

  1. با اقرار طرفین
  2.  با شهادت شهود امکان پذیر است و مدارک و شواهد دیگر مانند پرینت تعداد و زمان مکالمات و همچنین متن پیامک های رد و بدل شده فیمابین طرفین و عکس و فیلم و...صرفا بعنوان اماره قضایی که بتواند برای قاضی یقین بر وجود رابطه ایجاد کند،قابل استناد است.

لذا در صورتیکه سوء ظن جنابعالی پایه و اساس محکمی ندارد پیش از هر اقدام قانونی نسبت به عواقب آن بررسی نمایید.چرا که در صورت عدم اثبات این ادعا همسر جنابعالی و شخص مربوطه می توانند به اتهام افترا از جنابعالی شکایت نمایند.

خیانت از بعد حقوقی و روانی، موضوعی پیچیده می تونه باشه. بهتون پیشنهاد می کنم از طریق بیدبرگ مشاوره تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری دریافت کنید

دریافت مشاوره تلفنی

0 امتیاز
توسط
ویرایش شده توسط
سلام
صرفا چند نامه عاشقانه یکطرفه برای اثبات رابطه نامشروع کفایت نمی کند، شما باید مدارک دیگری غیر از نامه ها نیز داشته باشید از جمله پیامک هایی که بتوانید با آنها به اثبات وجود رابطه بپردازید.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...