باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (109,410 امتیاز)
 
بهترین پاسخ

ابتدا می تونید فرم تجدیدنظر خواهی را در اداره کار ثبت کنید. در صورتی که تجدیدنظر شما هم وفق نظر شما نبود، می توانید در دیوان عدالت اداری دادخواست اعتراض خود نسبت به رای اداره کار را ثبت کنید

نمونه متن اعتراض به رای هیات تشخیص اداره کار

دادخواست اعتراض به رای اداره کار در دیوان عدالت اداری می بایست توسط یک متخصص تنظیم شود. علی ایحال، یک نمونه متن اعتراض به رای هیات تشخیص اداره کار اینجا آورده شده است:

ریاست محترم دیوان عدالت اداری

با سلام و عرض ادب

احتراما

به استحضار عالی  می رساند اینجانب آقای …………………..  فرزند ……………. به شماره ملی ………………. و متولد ………به مدت ……… سال است که در شرکت….. مشغول کارگری بوده و  باتوجه به اینکه بنده جهت تعیین رسته شغلی خود یک درخواس به اداره محترم کار ارائه داده ام.

باتوجه به اینکه شکایت بنده به هیئت بدوی استانی ارسال گردیده و طی نظر کارشناسان محترم بعد از بررسی های فراوان شغل بنده به عنوان شغل سخت و زیان آور معین می گردد.

در قانون اداره کار نیز  در ماده یک  مشاغل سخت و زیان اوره این موضوع تعریف گرده است  که مقرر می دارد : (( ماده ۱‌ـ کار‌های سخت و زیان آور کار‌هایی است که در آن عوامل فیزیکی، ‌شیمیایی، ‌مکانیکی، ‌بیولوژیکی محیط کار غیراستاندارد بوده ودر اثر اشتغال بیمه شده تنشی به مراتب بالاتر از ظرفیت‌های طبیعی جسمی و روانی ) در وی ایجاد می شود که نتیجه آن بیماری شغلی و عوارض ناشی از آن باشد. ))

با  برررسی ماده مشخص می گردد که شغل نده براساس ماده قانونی مذکور جزء مشاغل سخت و زیان اور بوده و بنده جهت بررسی موضوع و تایید این امر به اداره محترم کار و رفاه اجتماعی شکایت نمودم .  شکایت بنده در این خصوص ابتدا در هیئت بدوی مطرح گردیه و شغل بنده به عنونا شغل سخت و زیان آور معین می گردد که باتوجه به شکایت کارفرما پرونده به شعبه تجدید رفته و در انجا این امر رد گردیه است که این راهخ باتوجه به اینکه منجر به ضرر و زیان جانی و مالی بنده شده است قابل اعتراض می باشد.

۲- باتوجه به رسته شغلی بنده که در در شعبه بدوی تایید گردیده است اینجانب چند مورد از مواردی را که مشغول به ان بوده ام را در ذیل می اورم .

بررشکاری اب دستگاه ، جوشکاری ، ساخت کلاهک ، برش اهن و ….. . در خصوص رای صادره ودر مرحلهع تجدید نظر متاسفانه کارشناس محترم حتی بدون  بازدید از محل که حتی یک فرد حامی نیز می تواند با بررسی آن به سخت و زیان اور بودن ان پی ببرد در مرحله تجدید نظر شکایت بنده را رد نموده است که این امر موجب تضییع حقوق بنده شده است.

مع الوصف با توجه به مراتب مذکور و باتوجه به اسناد و مدارک ارائه شده خواهشمند است اقدامات لازم را در جهت احقاق حق لاینجانب و صدور حکم مطابق حق و قانون را مبذول فرمایید.

با تشکر و تجدید احترام 


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 14,334 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 20,687 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,570 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,017 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 706 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 12,420 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 9,387 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 12,310 بازدید
+3 امتیاز
1 پاسخ 1,340 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,576 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1,367 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1,490 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...