باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
355 بازدید
در شکایت از کارفرما یا کارگر توسط (130 امتیاز)
سلام. دست مریزاد. وقت بخیر؛

 

عنوان: آیا نیاز به بردن و ارائه هارددیسک محتوی مستندات و فایل‌های مربوط به دورکاری در جلسه رسیدگی اداره کار می‌باشد؟

 

از کارفرما بابت حقوق معوقه، ناقص دادن حقوق (مثلاً ندادن عیدی، حق مسکن، حق خواروبار و ...)، رد نکردن بیمه و غیره از طریق سامانه جامع روابط کار و با ارائه «گزارش گردش حساب دریافت شده از اینترنت بانک»، که کارفرما حقوق اینجانب را به آن حساب واریز می‌کرد، شکایت کرده‌ام و زمان رسیدگی هم از طرف سامانه تعیین شده است.

حدود 300 گیگابایت مستندات و فایل‌های مربوط به دورکاری روی هارددیسک کامپیوتر شخصی خود دارم که با توجه به حجم زیاد قابل آپلود بر روی سایت سامانه جامع روابط کار نیز نمی‌باشد. آیا نیاز است این هارددیسک را در جلسه رسیدگی ارائه دهم؟ آیا نیاز می‌شود که آن را برای کارشناسی تحویل دهم و درخواست کارشناسی نمایم؟ در کل، در جلسه رسیدگی چه چیزهایی باید همراه خود داشته باشم؟؛ آیا لازمه که «پرینت گردش حساب مهر و امضا شده توسط بانک» رو هم همراه داشته باشم؟

 

با سپاس و تشکر فراوان از شما
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (6,420 امتیاز)
با سلام. مهم ترین مدرک جهت احراز رابطه کارگری و کارفرمایی در جلسات ارائه کار، ارائه پرینت حساب می باشد که ماهانه از سوی کارفرما به حساب کارگر بابت حقوق و مزایا مبلغی واریز شده باشد که الزاما می بایست هم در سامانه بارگزاری شود و هم اینکه در جلسه اصل پرینت حساب را همراه داشته باشید.

نیازی به ارائه هارد دیسک نیست. اما اگر هیات دادنامه رد دادخواست را صادر نمود و شما نیز هیچ مدرکی دیگری ندارید، با توجه به دورکاری بودن می توانید درخواست کارشناسی بدهید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
2 پاسخ 2,012 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 199 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...