باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,274 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (100 امتیاز)
سلام وقت بخیر

من ۳۰ ساله هستم و شغل ثابتی ندارم و قصد دارم بیمه پرداخت کنم . بین بیمه عمر  و تامین اجتماعی مردد هستم . با توجه به مزایا و معایب هر دو بیمه ، شما کدوم رو پیشنهاد میدین ؟؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
ویرایش شده توسط
همراه گرامی بیدبرگ سلام،وقت بخیر.

باید خدمت تون عرض کنم که اصولا شرایط بیمه تامین اجتماعی با بیمه های زندگی تفاوتهای فاحشی داره.

اگه شما بخوای بیمه تامین اجتماعی رو شروع کنی و شغل شما سخت و زیان آور نباشه،حداقل میبایست ۳۰ سال حق بیمه پرداخت کنی تا معادل با ۳۰ روز حقوق کامل از این سازمان دریافت کنی. در سال جاری(۱۳۹۹) حق بیمه پایه تامین اجتماعی بین ۶۱۵،۰۰۰ تومان(بیمه اختیاری) تا حدود ۸۰۰ هزار تومان(بیمه اجباری) میباشد و حقوق پرداختی سازمان معادل با ۱۸،۰۰۰،۰۰۰ ریال.

و اگه خود شما بخوای بیمه اختیاری شروع کنی میبایست فکر پرداخت ۳۰ سال حق بیمه رو داشته باشی.ضمنا بدلیل وجود دفترچه بیمه پایه،شما نمیتونی بیمه تامین اجتماعی رو بازخرید کنی و حق بیمه های پرداختی رو پس بگیری.و در سن بازنشستگی، با سابقه کمتر از ۱۰ سال در این سازمان نمیتونی حقوق دریافت کنی(با ۹ سال سابقه ۹ روز حقوق هم نمیدن)!!!مگر اینکه بیمه شده از کارافتاده بشه یا فوت کنه!!!

تنها مزیت بیمه تامین اجتماعی بیمه درمانی رایگان هست که فقط در مراکز ملکی این سازمان رایگان،لکن بدلیل رایگان بودن،شلوغ و با حداقل کیفیت به بیمه شدگان ارائه میگردد و به همین دلیل بیمه های تکمیلی بوجود آمدن.

اما بیمه های عمر شرایط متفاوت تری دارن.
اولا حق بیمه این نوع بیمه نامه با میزان درآمد شما تعیین و تنظیم می گردد.

ثانیا مدت پرداخت حق بیمه از ۵ سال تا ۳۰ سال بسته به خواست شما و مشاوره ما تعیین میگردد.

در حال حاضر بیمه پاسارگاد برند برتر شرکتهای بیمه خصوصی در ایران هست و با توجه به سابقه و عملکرد،تعداد ببمه های صادر شده،تعداد نمایندگان فروش این بیمه نامه منحصربفرد در ایران و بسیاری دیگر از امتیازات و مزایا نسبت به سایر شرکتهای بیمه در صدر قرار دارد.

اما در حال حاضر هیچ شرکت بیمه ای بطور رسمی و قانونی روی بیمه نامه های عمر خود مجوز صدور همزمان بیمه نامه عمر و حقوق و بازنشستگی رو ندارن.

با توجه به شرایط موجود شرکت بیمه زندگی خاورمیانه،اقدام به عرضه بیمه های زندگی با قابلیت تبدیل شدن به بیمه های مستمری و بازنشستگی رو دارن و البته بیمه خاورمیانه در این زمینه پیش قراول می باشد. زیرا که در بیمه نامه این شرکت،جدول حقوق و بازنشستگی و دریافت مستمری،با جدول اعداد و ارقام و ممهور به مهر شرکت(که از نظر قانونی اعتبار دارد)تحویل بیمه گذاران میگردد.برداشت و واریز حق بیمه در ۲۴ ساعت شبانه روز و بصورت آنلاین میباشد. پوشش کرونا ویروس در این بیمه نامه(بر خلاف سایر شرکتهای بیمه)از ماه دوم صدور به بیمه شده ارائه میگردد.

پوشش سرطان بصورت مجزا و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان ارائه میگردد.

ضمنا بیمه های عمر بعد از ۶ماه از صدور بیمه نامه قابلیت بازخریدی داشته و بین ۵ تا ۷ سال بعد از صدور قابلیت بازخریدی ۱۰۰٪حق بیمه های پرداختی رو خواهند داشت.

و نیز مزایا و امتیازات بیشمار دیگر.

بیمه نامه خود را از نمایندگان مطلع،آگاه و حرفه ای خریداری نمایید.

با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (580 امتیاز)
با سلام و احترام

دوست عزیز الزاما داشتن هر دو بیمه بهتر است

هر کدام یک از این بیمه ها فواید خود را دارند

کارشناس بیمه های زندگی

شاه محمدی

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
4 پاسخ 3,225 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 686 بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 1,743 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 1,292 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,266 بازدید
+2 امتیاز
5 پاسخ 2,264 بازدید
+2 امتیاز
5 پاسخ 1,951 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 3,198 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...