باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,266 بازدید
در مفاصا حساب بیمه توسط (420 امتیاز)

با سلام.

دوستان عزیز و قت بخیر با آروزی قبولی طاعت و عبادت شما عزیزان.

موضوع اعتراض به جرایم بیمه جهت اخذ مفاصا حساب به شرح ذیل رو خدمتتون اعلام میکنم :

قرارداد پیمانکاری داشته ایم که به دلیل نداشتن دفاتر قانونی از کارفرما استعلام گرفته اند که در نهایت قرارداد را از نوع غیرعمرانی مکانیکی با ماخذ 7 درصد و 1/9 هفت درصد اعمال کرده اند.

موضوع آن است که برای پیمان مورد نظر ما از کل ظرفیت پرسنل خودمون برای همین یک پروژه استفاده کرده بودیم و دیگه ردیف پیمان برای ارسال لیست نگرفته ایم و در قالب همون لیست کارگاه بیمه رد کرده ایم ( که اگر این کارو میکردیم باید هر ماه هم دوبار لیست رد میکردیم ) ... بیمه در ابلاغیه بدهی اون پرداختی های لیست ماهانه رو اعمال نکرده که از میزان حق بیمه کم بشه و میگه حتما باید لیست پیمان رد می کردید!

حالا برای اعتراض خود کارشناس بیمه برگه اعتراض داده که بره هیئت بدوی !در آئیین نامه بیمه که در سال 72 74 و.. آمده که پرداختی های بیمه از کل بدهی پیمانکار باید کسر شود ! ولی الان با بیمه درگیری داریم میگویند قانون جدید عوض شده است. میشه بفرمایید در متون اعتراضی چه بند و تبصره ای باید ذکر شود و یا نوع نگارش اعتراض چه باید باشد هیئت بدوی را قانع کند که سازمان بیمه راهی برای اعتراض نداشته باشد و به مرجع استانی کشیده نشود !؟

با تشکر بیدبرگ.

 
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (68,610 امتیاز)
با سلام اولا اعلام ننمودید قراردادپیمانکاری چه بوده دوما ایا برای اخذمفاصا کارفرمابه تامین اجتماعی نامه درخواست داده با عنایت به اینکه اعلام نمودید برای دفتر مرکزی بیمه پرسنل را به تامین اجتماعی ارسال نمودید تنها راه محاسبه بیمه پرسنل این میباشد که کارفرماشما نسبت به اعلام اسامی پرسنل شما که در پروژه مشغول اجرا قراردادبوده اند اقدام نماید تا براساس نامه کارفرمانیروهای شما به عنوان بخشی از ضریب مورد تعدیل واقع و بدهی مجددصادرگردد الزام مکاتبه کارفرما بهتامین اجتماعی و اعلام اسامی جز ضروریات در جهت قبول شعبه بابت لیست بیمه شما میباشد

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
3 پاسخ 2,577 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,350 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...