باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,326 بازدید
در بیمه تکمیلی گروهی توسط (130 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
همانطور که مطلع هستید اکثر بیمه های تکمیلی درمان بصورت گروهی و با حداقل 50 نفر عضو قابلیت ثبت نام دارند.

سوالم اینه آیا با تشکیل گروهی از افراد فاقد این بیمه در اقشار مختلف میتوان با رسیدن به حدنصاب نفرات در طرح های اینگونه شرکتها عضو شد یا اینکه شرط بر این است که همه 50 نفر در یک شرکت کار کنند؟
3 پاسخ
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)
با سلام .... طبق آئین نامه بیمه درمان بیمه مرکزی:

ارائه پوشش درمان به سایر گروه ها( از قبیل اصناف-اتحادیه ها و انجمنها) به شرطی مجاز است که با هدفی به جز اخذ پوشش بیمه درمان تکمیلی تشکیل شده باشندو پرداخت حق بیمه سالیانه توسط بیمه گذار تضمین شده باشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (33,930 امتیاز)
با سلام و احترام

دوست عزیز در تمکیل پاسخ همکار عزیزمان در صورتی که نیت شما از تشکیل گروه فقط تهیه خدمات بیمه تکمیل درمان انفرادیست میتوانید این بیمه را به صورت انفرادی از شرکت بیمه سامان تهیه نمایید و نیازی به تشکیل گروه نمی باشد.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
همراه گرامی بیدبرگ سلام،وقت بخیر.

در پاسخ به سوال تون باید عرض کنم که یکی از شروط ثبت نام بیمه تکمیلی بصورت گروهی،داشتن لیست بیمه اجباری پایه(تامین اجتماعی،برای گروههای کارگری و بیمه ایرانیان،برای گروههای اداری و دولتی) می باشد.

برای ثبت نام بیمه تکمیلی گروهی،شرکتهای بیمه آخرین لیست بیمه پایه رو همراه با اعضای تحت تکفل نفرات اصلی از آن سازمان،شرکت و یا اداره دریافت میکنن تا تعداد نفرات اصلی و تبعی مشخص بشه و باصطلاح کسی نخواد لایی بکشه.

بنابراین کسانیکه بیمه اختیاری و یا مشاغل آزاد و سایر بیمه ها رو دارن نمیتونن بدین شکل تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرن.

معمولا بیمه های تکمیلی برای اصناف و اتحادیه ها بطور مستقیم و از طریق خود اصناف برای زیرمجموعه های خودشون انجام میشه و سایر افراد نیز میتونن از طریق بعضی شرکتهای بیمه با طرح های موقت و یا از طریق شرکت کمک رسان ایران(sos) بصورت خانوادگی به ثبت نام بیمه های تکمیلی اقدام کنن.

در حال حاضر بعضی از نمایندگی ها و یا کارگزاران بیمه با تشکیل شرکتهای صوری و عقد قرارداد از نمایندگی خودشون با شرکت مذبور اقدام به ثبت نام بیمه تکمیلی انفرادی میکنن و سعی در حل مشکلات عموم افراد جامعه از طریق دور زدن قانون رو دارن که در بعضی مواقع با بروز مشکلاتی نمیتونن سرویس بدن و باعث نارضایتی در میان مردم میشوند.

و عده ای سودجو هم از این آب گل آلود سواستفاده کرده و با تماسهای تلفنی و وعده ثبت نام بیمه تکمیلی با هزینه های بسیار پایین،اقدام به کلاهبرداری از افراد نیازمند میکنن.

بیمه نامه خود را از نمایندگان مطلع،آگاه و حرفه ای خریداری نمایید.

با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...