باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,482 بازدید
در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط (100 امتیاز)
سلام

من برای بیمه اختیاری مراجعه کردم به کارگزاری ، که اولا گفتن چون کارت معافیت دارم باید ماه اول رو بیمه مشاغل بدم و از ماه دوم میتونم اقدام به گرفتن بیمه اختیاری بر اساس اون تبصره 30 روز حق پرداخت کنم، در اینجا از کارشناسان عزیز دو سوال داشتم اول اینکه بنده قبلا بیمه سلامت ثبت نام کرده بودم که بعد از گذشت تاریخ دفترچه اونو دیگه چند ساله تمدید نکردم! این مشکلی برای من ایجاد نمیکنه چون به کارگزار بیمه گفتم کد بیمه ندارم و فرستادن واسه اخذ کد بیمه به شعبه،

سوال دوم اینکه بعد از انجام روال بیمه اختیاری و پرداخت حق بیمه از چه مدت بعد میتونم دفترچه درمانی بگیرم؟ و آیا این دفترچه درمانی شامل خدمات دندان پزشکی شامل پر کردن،عصب کشی و حتی ایمپلنت میشه یا خیر؟
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (22,580 امتیاز)

با سلام

برای انعقاد قرارداد بیمه اختیاری داشتن حداقل 30 روز سابقه بیمه و یا داشتن کارت پایان خدمت الزامی است. داشتن دفترچه بیمه سلامت در سابق برای بیمه اختیاری مشکلی به وجود نمی آورد.خدمات دندانپزشکی فقط در مراکز ملکی سازمان رایگان است و در مراکز دیگر خیر. البته سازمان هزینه کاشت دندان را برای سه دندان به بالا و برای هر دندان 75000 ریال پرداخت می کند! مدت اعتبار دفترچه بیمه اختیاری به مدت پرداخت حق بیمه آن بستگی دارد.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,773 بازدید
سوال شده اردیبهشت 29, 2016 در بیمه تامین اجتماعی و اداره کار توسط احسان

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...