باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
679 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (100 امتیاز)
با سلام

من برای پدرم در مورخ ابان ۱۳۹۶ بیمه عمری خریداری کردم و مبلغ حق بیمه رو واریزکردم .چون خودم نماینده عمرشرکت پاسارگاد هستم پرسشنامه وریگرمدارک روب سازمان فروش دادم .اما بدلیل تعلل وعدم صدوربیمه نامه. پدرحقیردرمورخ آذرماه ۹۶فوت کردند.بدون اینکه بیمه نامه صادربشه.چندباررفتم اما جواب درستی بهم ندادن.لطفاراهنمایی بفرمایید.
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
همراه گرامی بیدبرگ سلام،وقت بخیر.

خداوند روح پدر مرحوم تون رو قرین رحمت خودش بگرداند و به شما و خانواده محترم تون صبر عطا نماید.

اگر در زمان واریز حق بیمه و پر کردن پرسش نامه،پدر محترم تون بیماری خاصی یا نیاز به انجام آزمایش داشتن،طبیعیه که تا انجام آزمایش و آمدن جواب آن از سوی آزمایشگاه مربوطه،بیمه نامه ای صادر نخواهد شد( مگر با تشخیص پزشک معتمد که معمولا" با پوششهای بسیار کم بیمه نامه را تایید می نماید و صدور آن بستگی به قبول نمودن شما دارد )و معمولا" این مرحله بین 45 روز تا 2 ماه زمان خواهد برد.

در غیر اینصورت می بایستی از طریق شعبه ای که مدارک ثبت نام بیمه رو تحویل شون دادین پیگیر روند صدور بیمه نامه ایشان باشید.

بیمه نامه خود را از نمایندگان آگاه،مطلع و حرفه ای خریداری نمایید.

با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (20,960 امتیاز)
سلام و ارادت

دوست عزیز ضمن عرض تسلیت

 اگر شما حق بیمه را قبل از صدور بیمه نامه واریز کردید به حساب شرکت بیمه پاسارگاد و درخواست صدور دادید و انجام نشده شرکت باید جوابگو باشید اگه فرم  پرسشنامه پذیرفته شده  و مشگلی  و ایرادی در فرم نبوده .و اگر به حساب شخص یا شبکه فروش واریز نمودید  متاسفانه کم کاری از شبکه فروش بوده که باز از لخاظ قانونی باید واسخگو باشند به شما اما شخص نماینده با مسئول نه شرکت بیمه گر .

یکی از مزیت های بیمه عمرشرکت سامان د ر همین مورد هست که از  زمان تحویل فرم با پرداخت بیعانه به سقف پنج میلیون تومان پوشش  تا زمان صدور  دارد .مریم ارفعی

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (77,080 امتیاز)
ویرایش شده توسط
سلام و عرض ادب و احترام

خدمت شما و سایر عزیزانی که پاسخ این سوال و سوالات مشابه رو پیگیری می کنن باید عرض کنم که شرکتهای بیمه معمولا ارزیابی ریسک رو در زمان صدور بیمه نامه حتما انجام میدن و قطعا در این مورد هم این اتفاق افتاده.

اینکه بیمه نامه پدر مرحوم تون صادر نشده،قطعا دلیل قانع کننده ای داشته و میتونه به این دلیل باشه که سن بیمه شده و یا وضعیت سلامتی ایشون قطعا وضعیت عادی ای نداشته و شرکت بیمه پاسارگاد برای اطلاع از پذیرش ریسک ایشان یا بیمه نامه را با ضریبی کمتر از حد معمول پیشنهاد داده و یا ایشان را برای انجام آزمایشات به مراکز درمانی معرفی نمودن.

پس در جریان باشین که اگه بیمه نامه با ضریب پیشنهادی شرکت مورد موافقت شما برای صدور نباشه،قطعا ایشان باید حتما آزمایشات شون رو انجام میدادن و نتیجه شو به شرکت ارایه میدادن تا شرکت بر اساس وضعیت سلامتی پدر محترم تون که نتیجه آزمایشات شون بوده ( والبته با تایید شما) اقدام به صدور بیمه نامه میکرده.

معمولا برای عزیزانی که نیاز به آزمایشات اولیه دارن،واریز حق بیمه فقط در صورتی باید انجام بشه که شخص بخواد آزمایشات مربوطه رو انجام بده،زیرا که خیلی از این عزیزان پس از اینکه جواب آزماشات شون میاد و پزشک معتمد شرکت تشخیص میده که بیمه شده از نظر وضعیت سلامتی در حالت نرمال و طبیعی نیست،دیگه نمیخوان بیمه نامه شون صادر بشه و انصراف میدن.

شرکت بیمه هم اون حق بیمه پرداختی رو بابت هزینه های آزمایشات به آزمایشگاه مربوطه پرداخت میکنه.

ولی بعد از انجام آزمایشات معمولا ۳ تا اتفاق میافته:

یا شرکت بیمه اجازه صدور بیمه نامه رو نمیده،یا همون ضریبی رو که در هنگام صدور داده بوده رو تایید میکنه و یا ضریب بیمه نامه رو افزایش میده.

پروسه انجام آزمایش و بازگشت جواب آن به شرکت بیمه معمولا بین ۴۵ روز تا ۲ماه طول میکشه و در این مدت شرکت هیچگونه تعهدی برای بیمه نامه ای که هنوز صادر نشده نخواهد داشت و این امری بدیهی و طبیعی هست.

ضمنا در این بین،نمایندگان فروش شرکت هم مسولیتی در این خصوص نداشته و این عزیزان فقط رابط بین شرکت و بیمه گزاران می باشند که بتونن در روند صدور و خدمات رسانی آینده به این عزیزان نقشی رو ایفا کنن.

صدور بیمه نامه هم روند اصولی و منطقی خودش رو داره مثل سایر خدماتی که شما از دیگر شرکتها و یا جاهای مختلفی دریافت میکنی.

و درست مثل اتومبیلی هست که هنوز ساخته نشده،ولی شما از شرکت سند شو طلب کنی!!!

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
2 پاسخ 1,136 بازدید
+1 امتیاز
5 پاسخ 2,274 بازدید
+2 امتیاز
2 پاسخ 5,021 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 648 بازدید
سوال شده شهریور 19, 2017 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط اسکندر طالبی (100 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 383 بازدید
سوال شده دی 27, 2021 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط naeim69 (100 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 1,830 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1,024 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 2,989 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 1,596 بازدید
سوال شده آذر 3, 2016 در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط بدون نام
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...