باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,939 بازدید
در بیمه بیکاری توسط (100 امتیاز)
با سلام و خسته نباشید.

۵سال سابقه بیمه دارم بعد از زایمان به مدت یکسال و نیم سرکار بودم بعد اخراج شدم،الان ۶ماه از زمان اخراج شدنم میگذره در چه صورت میتونم از بیمه بیکاری استفاده کنم؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (6,410 امتیاز)
باسلام - مطابق قانون بیمه بیکاری ، بند ب از ماده 6 شخص بیکار مکلف است ظرف 30 روز از تاریخ اخراج یا بیکاری به واحدکار و اموراجتماعی مراجعه نماید، مراجعه بعد از 30 روز صرفا با عذر موجه و تشخیص هیات حل اختلاف تا 3 ماه امکان پذیر است.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (2,660 امتیاز)
با سلام ؛ بر اساس بند "ب " ماده 6 قانون بیمه بیکاری و ماده 7 آیین نامه اجرایی بیمه بیکاری و تبصره ذیل آن کارگر موظفست ظرف مدت 30 روز از تاریخ بیکاری نسبت به تکمیل فرم تقاضای بیمه بیکاری اقدام و در صورت عدم ارائه فرم تا مهلت 30 روزه حداکثر می تواند تا بازه 3 ماه پس از بیکاری به اداره کار مراجعه نماید و مدارک مبنی بر موجه بودن تاخیر در مراجعه به اداره کار را ارائه نماید تا در صورتی که هیات حل اختلاف دلایل را موجه دانست نسبت به پرداخت مقرری بیمه بیکاری اقدام نماید. علی ایهال پیشنهاد بنده به شما اینست که با مراجعه به اداره کار و طرح دادخواست علیه کارفرما ، یکی از موارد مورد تقاضا را بازگشت به کار اعلام نمائید تا شاید با ارائه مدارک مناسب و دفاعیت متناسب با خواسته موفق به دریافت بیمه بیکاری شوید. سربلند باشید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...