باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
287,017 بازدید
در بیمه تامین اجتماعی و اداره کار توسط (7,050 امتیاز)
ویرایش شده توسط
سلام

مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 97 چگونه می توانند درخواست وام و تسهیلات بگیرند ؟ممنون از شما
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (44,340 امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

با سلام

بر اساس اظهارات مدیریت عامل سازمان تامین اجتماعی، طی ماههای آینده تسهیلات ۴ میلیون تومانی به بازنشستگانی که در سنوات قبل دریافت نکرده باشند ارائه می شود.

 با توجه به نامگذاری سال جاری به نام حمایت از کالای ایرانی، تسهیلاتی نیز برای خرید کالای ایرانی در اختیار بازنشستگان قرار خواهد گرفت.

تسهیلات مستمری بگیران به صورت کارت‌های دارای کد و بدون بهره بانکی به صورت ۴۸ ماهه برای خرید لوازم و وسایل خواهد بود.

 هنوز در خصوص تسهیلات فوق بخشنامه ای صادر نگردیده است. به محض صدور دستورالعمل ها و بخشنامه های مرتبط با این تسهیلات از طریق این وبسایت به آگاهی خواهد رسید.

همچنین برای دریافت مشاوره تلفنی از متخصص می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

دریافت مشاوره از متخصص


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (100 امتیاز)
سلام

جوابی دریافت نکردم
توسط (44,340 امتیاز)

سلام

مدیر عامل سازمان اعلام کرده طی ماه های آینده تسهیلات اعلام خواهد شد!


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده مهر 23, 2018 در بازنشستگی و مستمری توسط (100 امتیاز) برای دریافت وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی در چه سایتی باید ثبت نام کرد ؟
0 امتیاز
توسط (10,290 امتیاز)

مدیر عامل تامین اجتماعی از پرداخت تسهیلات بدون بهره ۴ میلیون تومانی به بازنشستگان از مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: بخشنامه مربوط به طرح مشوق های اشتغال به واحدهای اجرایی ابلاغ شده است.

به گزارش مهر، دکتر سیدتقی نوربخش در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما اظهار کرد: در سال جاری افزایش حقوق مستمری بگیران برای حداقل بگیران نوزده و نیم درصد و برای سایر سطح ۱۳ درصد اعمال شد که این رقم از نرخ تورم و همچنین میزان افزایش حقوق سایر صندوق های بازنشستگی بالاتر است.

 وی با بیان اینکه طی چهار سال حدود ۹۲ درصد افزایش حقوق مستمری بگیران را داشتیم، گفت: این اقدام برای جبران عقب افتادگی های سالهای گذشته صورت گرفته است و البته هنوز هم میزان حقوق فعلی بازنشستگان مناسب نیست و از این بابت از این عزیزان پوزش می خواهیم.

دکتر نوربخش از پرداخت تسهیلات ۴ میلیون تومانی به بازنشستگان طی ماههای آینده خبر داد و گفت: این تسهیلات به بازنشستگانی که در سنوات قبل دریافت نکرده باشند ارائه می شود. 

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام حمایت از کالای ایرانی تسهیلاتی نیز برای خرید کالای ایرانی در اختیار بازنشستگان قرار خواهد گرفت.

دکتر نوربخش ادامه داد: تسهیلات مستمری بگیران به صورت کارت‌های دارای کد و بدون بهره بانکی به صورت ۴۸ ماهه برای خرید لوازم و وسایل خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تکلیف قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه مبنی بر همسان سازی حقوق بازنشستگان، گفت: در قانون بودجه سال جاری کل کشور پرداخت ۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت به تامین اجتماعی پیش بینی شده است و امیدواریم با اجرایی شدن این قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز اجرایی شود.

دکتر نوربخش تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی متعهد به تامین معیشت مستمری بگیران است و حقوق مستمری بگیران را ماهانه بین ۲۰ ام تا آخر ماه پرداخت می‌کند. در سال جاری حدود ۴۵۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مستمری بازنشستگان در هر ماه هزینه می شود.

وی با بیان اینکه توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی با جدیت در حال انجام است، اظهار کرد: در مراکز درمانی وابسته به سازمان تامین اجتماعی خدمات به صورت رایگان ارائه می شود و حدود ۳۷۵ مرکز در کشور داریم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به خرید خدمات درمانی از مرکز درمانی دولتی و خصوصی طرف قرارداد با این سازمان تصریح کرد: ما تابع قانون بیمه همگانی هستیم‌ و هزینه‌ای که مستمری بگیر در این مراکز باید پرداخت کند به صورت سرپایی حدود ۳۰ درصد و در بخش بستری ۱۰ درصد است.

دکتر نوربخش با اشاره به اقدامات سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت هزینه بیماران خاص نیز گفت: در طرح تحول سلامت و در دولت دوازدهم هزینه این بیماران همچون بیماران سرطانی، بیماران مزمن کلیوی، تالاسمی و هموفیلی اقداماتی صورت گرفته تا این بیماران در مراکز درمانی طرف قرارداد نیز به صورت رایگان از خدمات درمانی استفاده کنند.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
0 پاسخ 1,947 بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 11,539 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4,451 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 6,532 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 4,764 بازدید
سوال شده فروردین 19, 2016 در بیمه تامین اجتماعی و اداره کار توسط بدون نام

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...