باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,059 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (140 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام

دست بنده در تاریخ ۹۷/۱/۱۷ بر اثر تصادف شکست و پین گذاری شد.رفتم پزشکی قانونی معاینه شدم و نوبت زدن معاینه مجدد برای دو ماه بعد یعنی ۹۷/۳/۱۷ که تو این تاریخ مراجعه کردم و دوباره نوبت معاینه مجدد دادن برای ۱ شهریور ۹۷.بنده ۹۷/۳/۲۰ به پزشک معالجم مراجعه کردم و ایشون بعد از معاینه و گرفتن عکس جدید از دستم گفتن که دستم کاملا خوب شده و فرداش رفتم گچ دستمو باز کردن و پین ها رو دراوردن.به گفته پزشکم دستم کاملا خوب شده و بدون مشکل و محدودیت کار میکنه و نیازی به فیزیوتراپی هم نداره.

با این تفاسیر آیا میتونم به پزشکی قانونی مراجعه کنم و درخواست بدم زودتر از تاریخی که تعیین کردن(۱شهریور) معاینه بشم؟یا باید تا همون موقع صبر کنم؟اگر میشه زودتر از موعد معاینه بشم از چه راهی باید این کارو انجام بدم؟دادگاه یا پزشکی قانونی؟

ممنون میشم راهنمایی کنید

سپاس
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (29,220 امتیاز)
با سلام ..... شما با مراجعه به پزشکی قانونی و اعلام  توقف معالجات با رضایت شخصی میتوانید تقاضای مختومه کردن پرونده در پزشکی قانونی و اعلام نظر نهایی با شرایط فعلی را بنمائید. البته باید بدانید داد طول درمان توسط پزشکی قانونی به سبب جلوگیری از تضییع حقوق شماست.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (140 امتیاز)
درود و سپاس بابت پاسختون

بله درسته طول درمان برای جلوگیری از تضییع حقوق بنده است ولی دستم کاملا خوب شده حتی پزشکم گفته نیازی به فیزیوتراپی نداره و کاملا راه افتاده.حالا برای طی شدن زودتر روند پرونده میخوام زودتر به پزشکی قانونی مراجعه کنم که این دوندگی ها تموم بشن.

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...