باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,661 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
سلام من در خرداد ماه امسال تصادف کردم و سرنجام در آذر ماه حکم دادگاه اومد ولی بیمه فقط دیه سرنشین رو داد و با اینکه بیمه نامه من شامل راننده هم میشد گفته چون آئین نامه بعد از تصادف آمده و به شما تعلق نمیگیره و چون یه بد زیر بمه ااف کرده فقط به فوت و  عضو مربوط میشود از پرداخت دیه اینجانب خودداری میکنه و من پس از مشاوره هایی که تو این سایت گرفتم تصمیم به شکایت از بیمه گرفتم ولی چون مبلغ دیه کمتر از ۱۰ میلیونه هیچ وکیلی که کتر بلد باشه قبول نمیکنه. در شهرستان هم وکلای معمولی اصلا حق رو به بیمه میدن و اطلاع کافی ندارن. حالا خودم میخوام شکایت و پیگیری کنم و هم دیه رو بگیرم و هم جریمه دیر کرد از بیمه و میخوام اگه میشه کارشناسان شما برای من شکایت نامه و لایحه واسه این موارد بنویسن و منو تو این را راهنمایی کنن. اول اینکه اگه شکایت بیوفته اونور سال عیبی داره؟ و هزینه این موارد چقدر هست؟
3 پاسخ
0 امتیاز
توسط (109,610 امتیاز)
ویرایش شده توسط

سلام

با تشکر از طرح سوال تون در بیدبرگ. بیدبرگ پیگیری پرونده وکالت حقوقی و تنظیم متن شکایت و لایحه را انجام نمی دهد، اگر چه می توانید از خدمات مشاوره تلفنی یا حضوری مشاوران همکار بیدبرگ در این مورد استفاده کنید. برای دریافت مشاوره می تونید به لینک زیر مراجعه کنید:

 https://www.bidbarg.com/set


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (51,790 امتیاز)
درود برشما

آرزوی سلامتی برای شمادارم

بیمه نامه شما مشمول مفاد قانون بیمه ثالث ۹۵ می باشد و شما میتوانید دیه جراحات و ارش صدماات وارده ناشی از حادثه رانندگی را از بیمه گر مطالبه کنید و بیمه گر هم نمیتواند با دلیل واهی از پرداخت امتناع کند

اما برای دریافت دیه باید از راه قانونی وارد شوید تا هم در وقت صرفه جویی کنید هم در هزینه

با کمال احترام پاسخگوی سوالات شما هستم

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
توسط (140 امتیاز)
برای پرداخت دیه به راننده مسبب حادثه تاریخ صدور بیمه نامه (96/05/21 به بعد ) بسیار مهم است و اگر قبل از تاریخ بیمه نامه ای صادر شود فقط نقص عضو ماندگار به رانندهتعلق خواهد گرفت و حتی در صورت مراجع به مراجع قضائی نیز دیه قابل پرداخت نخواهد بود .
توسط (51,790 امتیاز)
درود بر شما
من که امروز یه رای برای پرونده راننده مسبب حادثه قبل از ابلاغ ایین نامه اجرایی از دادگستری یکی از شهرهای شمالی گرفتم و بانظر کارشناس رسمی دادگستری در امور بیمه ای هم رای به پرداخت دیه به میزان تایید شده در گواهی پزشکی قانونی گرفتم .

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (1,220 امتیاز)
قانون قبلی که مربوط به فوت و نقص عضو مربوط به راننده مقصر بود مرد تمام!!!!از خرداد ۹۵ به بعد دیه کامل رو باید بیمه پرداخت کنه

من خودم تیر ۹۶ تصادف کردم تمام دیه رو کامل گرفتم و بعد هزینه هایی هم که برای خودم خرج کردم فاکتور گرفتم و به دادگاه ارائه دادم و دیه و کلیه هزینه هایی که خرج کرده بودم بیمه رو موظف کرد پرداخت کنه که این کار رو نکرد بعد از طریق اجرا احکام پیگیری کردم حساب بیمه را مسدود کردم و پول دیه و هزینه ها رو دادگاه از حساب بیمه برداشت و به حساب من ریخت

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
سوال شده آبان 16, 2018 در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز) نحوه پیگیری و دریافت دیه راننده مقصر بر اساس ماده 3 قانون بیمه شخص ثالث چگونه است ؟

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...