باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,943 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (7,050 امتیاز)
سلام

در تبلیغی دیدم که نوشته با پرداخت 10 قسط بازنشسته شوید و مستمری مادام العمر دریافت کنید. چگونه همچین چیزی امکان داره ؟ ممنون از شما
3 پاسخ
0 امتیاز
توسط (33,930 امتیاز)

با سلام و درود

دوست عزیز منظور از پرداخت 10 قسط پرداخت حق بیمه به صورت سالیانه و به مدت ده سال می باشد.که در این مدت به مبلغ پرداختی شما سود تعلق گرفته و پس از اتمام قرارداد به شما پرداخت می شود.البته مشاوره حضوری و تخصصی در این مورد الزامی است چرا که سوددهی مناسب در طی 10 سال نیازمند یک مشاوره و بیمه نامه قوی می باشد.

مدت زمان پرداخت مستمری ( دائم العمر و یا کوتاه مدت ) بستگی به میزان اندوخته شما و سیاست های پرداختی شرکت خواهد داشت.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.
در تکمیل فرمایشات همکار بسیار گرامی ام باید خدمت تون عرض کنم که بازنشستگی در بیمه های عمر،فقط و فقط بستگی به میزان اندوخته بیمه نامه در زمان پایان بیمه نامه و سود سپرده های بانکی در زمان خود می باشد،زیرا که معیار سنجش مالی تمامی اقشار جامعه و نیز بیمه ها،نرخ سود سپرده های بانکی در آن تاریخ می باشد.
در بهترین شریط ممکن در حال حاضر،بانکها چقدر میتوانند سوددهی مالی داشته باشند؟
شرکتهای بیمه قطعا" نمیتوانند و نخواهند توانست،با وضع موجود بیشتر از بانکها سود پرداخت نمایند،چرا که اساسا" بیمه های عمر به جهت داشتن پوشش های بیمه ای،به مراتب سودی کمتر از سود سپرده های بانک خواهند داشت.
در حال حاضر هیچ شرکت بیمه ای(بجز بیمه ایران) بیمه نامه های عمر خود را با اعلام مبلغ  حقوق در پایان مدت قرارداد به بیمه گذاران خود اعلام نمی نماید،چرا که در کشور ما ثبات اقتصادی وجود ندارد.البته با توجه به رتبه توانگری مالی بیمه ایران در حال حاضر(سطح 4 توانگری مالی) که تقریبا" پایین ترین سطح مالی توانگری نیز هست،امیدوارم که در آینده بتواند از عهده ایفای تعهداتی که در حال حاضر و بابت دادن حقوق در بیمه های عمر به بیمه گذاران خود میدهد برآید.
و هیچ شرکت بیمه ای هم نمیتواند به شما تضمینی در مورد ایفای تعهدات پرداخت حقوق در این زمینه نماید.

با این اوصاف به اعتقاد بنده،بیمه های زندگی از نظر مدت زمان بایستی برای دریافت مبلغ بازخریدی مناسب به حداقل 15 سال زمان نیز برسد وگرنه در مدت 10 سال و برای دریافت حقوق بازنشستگی،باید حق بیمه های سنگینی پرداخت گردد که از عهده اکثریت افراد جامعه بر نخواهد آمد.

با تجدید احترام

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (13,980 امتیاز)
سلام

در تکمیل فرمایشات همکارانم، طبق آیین نامه عمومی بیمه های زندگی در حال حاضر هیچ شرکت بیمه ای مجاز به اعلام میزان حقوق نمی باشد.  لذا تمامی شرکتها موظف به اعلام اندوخته در انتهای قرارداد می باشند. و تبدیل ان به حقوق خود شرایط دیگری دارد و اعلام حقوق در حال حاضر جنبه تبلیغاتی دارد. در پاسخ بخ سوال شما قسطها سالانست و باید مدت 10 سال بگذرد و هم پوشش بیمه ای دارید و هم در انتها بارنشسته می شوید. تعاریف بیمه عمر را در همین سایت مطالعه کنید و درصورتی که مشاوره خواستید داخل سایت درخواست مشاوره بدید تا با شما هماهنگ شود.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 137 بازدید
+1 امتیاز
5 پاسخ 5,065 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,920 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 3,010 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1,156 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,072 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 350 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 3,517 بازدید
سوال شده اردیبهشت 15, 2018 در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط دحیم اقایی (130 امتیاز)
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...