باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
1,910 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط
سلام

من تصادف کردم علاوه بر دیه ادعای خسارت کردم ولی کارشناس کانون وکلا از ۹۰ میلیون که من هزینه کردم ۱۵ میلیون با تعرفه دولتی حساب کرده ایا نیاز است من به نظر کارشناس اعتراض کنم ؟من مجبور بودم در بیمارستان خصوصی جراحی هامو انجام بدم ولی کارشناس کل هزینه های خصوصی رو به تعرفه دولتی برابر کرده.من چکار کنم؟از طرفی مقصرین وکیل گرفتن و اونها میگن دیه همون هزینه های درمان هسش و قابله مطالبه نیس و دیه من پیش از یه فرد فوت شده هسش چکار کنم؟
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (51,790 امتیاز)
با سلام

در ماده ۱ قانون بیمه ثالث ۹۵ هزینه ها به دیات و اروش صدمات اضافه درنظر گرفته شده و در ماده ۳۰ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مواد مالی دولت ۲ عنوان شده بیمارستان اعم از دولتی و غیر دولتی میباشد

اما توصیه بنده توکیل وکالت سرکار علیه به یکی از وکلای سایت هست تا بتونید از حقوق حقه خودتون دفاع کنید

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (33,820 امتیاز)
سلام

دیه و ارش اشخاص ثالث در تصادفات رانندگی به هر میزان که باشد، از محل بیمه نامه شخص ثالث و یا صندوق تامین خسارت های بدنی باید پرداخت شود.

طبیعی است که در بعضی از موارد دیات یک فرد مصدوم می تواند بیش از یک دیه شود ولی این موصوع در نحوه پرداخت خسارت و منابع آن تاثیری ندارد.

1.در بسیاری از مواقع بیمارستان های دولتی شرایط خوبی برای مداوای مصدومین تصادفات رانندگی را ندارد و موضوع مرگ زندگی باعث می شود که مصدوم به بیمارستان خصوصی منتقل شود.

2. هزینه معالجه مصدومین از محل حق بیمه های شخص ثالث تامین می شود و به بودجه وزارت بهداشت افزوده می شود تا در اختیار بیمارستان های پدیرنده مصدومین تصادفات قرار گیرد تا فرآیند درمان مصدومین تصادف بدون تاخیر انجام شود.

3. از موارد 1 و 2 می توان نتیجه گرفت که هزینه معالجه مصدومین تصادفات بر عهده بیمه گر است و می بایست قبل از صدور رای نهایی، اسناد و مدارک پزشکی را به دادگاه ارائه نمود تا قاضی پرونده در تعیین میزان تعهد بیمه گر، موارد مربوط به هزینه های معالجه را نیز منظور نماید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 672 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...