باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
625 بازدید
در دیه و بیمه خودرو توسط (100 امتیاز)
باسلام و درود،دربرج۲سال۹۵تصادف کردم و ۹۶/۷/۳۰رای دادگاه آمدو۹۶/۸/۲۱پرونده بیمه ام را تکمیل کردم و تا حالاجوابی نداده اند واین هفته آن هفته میکنند.به خدا وضع مالی خوبی ندارم و۲سال کار نکردم.ساکن قم و تصادف در تهران بوده،ودیه ام ۷۰ درصد می‌باشد.خواهشمندم راهنمایی کنید.

              با سپاس بیکران ازهمهٔ شما ،موحّدی منش
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (33,820 امتیاز)
با سلام

بعد از تشکیل پرونده، بیمه گر باید ظرف مدت کمتر از یک ماه (در مواردی کمتر از 2 هفته کاری ) خسارت زیان دیده را پرداخت نماید.

از شعبه سرپرستی شرکت بیمه بخواهید که مشکل را بررسی نماید و سریعا به شما اطلاع دهد و علت عدم پرداخت را جویا شوید. اگر پرداخت نشده است به چه علت بوده و اگر قرار است پرداخت شود، تا کی باید منتظر بمانید؟!

در هر صورت اگر جوابگو نبودند به مرحله بعد بروید.

 با ستاد مرکزی شرکت بیمه تماس داشته باشید و موضوع شکایت خود را اعلام کنید تا رسیدگی شود که چرا تاکنون خسارت شما پرداخت نشده و اگر قرار است پرداخت شود تا کی باید منتظر بمانید.

اگر نتیجه دلخواه حاصل نشد، به ستاد پاسخگویی به شکایت مستقر در بیمه مرکزی تماس بگیرید و موضوع رابیان کنید تا در اسرع وقت رسیدگی نمایند.

اگر باز هم نتیجه دلخواه حاصل نشد، به دادگاه مراجعه نمایید تا با شناسایی حساب های بانکی شرکت بیمه ایران، دستور برداشت از حساب بانکی را صادر نماید و شما به حقوق خود برسید.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
0 امتیاز
1 پاسخ 890 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 406 بازدید
سوال شده اردیبهشت 29, 2016 در بیمه تامین اجتماعی و اداره کار توسط قیصر اله بخشی-باسابقه-18سال بیمه
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...