باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
3,486 بازدید
در بیمه اختیاری و بیمه مشاغل آزاد توسط (100 امتیاز)
باسلام خواهشمندم در مورد بيمه ازاد و نحوه بازنشستگي توضيح داده و خواهشمندم در مورد بيمه عمر هم توضيح داده وبهترين راه را براي من  مشخص كنيد ممنون با تشكر
1 پاسخ
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
دوست گرامی سلام،وقت بخیر.

برای پاسخ دادن به سوال شما،حتما" نیاز هست که یه سری اطلاعات اولیه از شما داشته باشم تا بهتر بتونم راهنمایی تون کنم.

علی ایحال خدمت تون توضیحات مختصری ارایه میکنم و در صورتیکه نیاز به دریافت توضیحات بیشتر داشته باشین لطفا" فرم انتهای صفحه را پر بفرمایین تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

اگر شما سابقه تامین اجتماعی داشته باشین( در حالت عادی و بدون سختی کار در محل کار خودتون) باید 30 سال حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی واریز بشه تا شما معادل با 30 روز حقوق دریافت کنین.

میزان این حقوق( بصورت پایه) در سال جاری معادل با 930،000 تومان می باشد و حق بیمه آن برابر با 280،000 تومان (بصورت کارگری و با واریز 23% حق بیمه از سوی کارفرما و مابقی 7% از حقوق شما) میباشد.

در صورتیکه بخواهید آن رابصورت اختیاری واریز نمایید باید با انتخاب نرخ حق بیمه از 18% تا 26%( که هر یک مزایای خاص خود را خواهد داشت) از ماهانه 175،000 تومان الی 242،000 تومان حق بیمه پرداخت نمایید.

اگر سابقه واریز حق بیمه شما به 10 سال برسد و سن شما از 60 سال بگذرد،شما مستحق دریافت 33% از حقوق فعلی بمیزان تنها 330،000 تومان را خواهی داشت که در صورت اضافه شدن مدت پرداخت حق بیمه به 15-20 سال معادل با 15 یا 20 روز حقوق،و یا 30 سال کامل،شما مستحق دریافت یک حقوق کامل را نیز خواهی داشت!!

البته این را هم در نظر داشته باشید که سوابق بیمه تامین اجتماعی به هیچ وجه قابلیت بازخریدی نداشته و نخواهد داشت!!! و دریافت خدوات رایگان تنها با مراجعه به مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی برای تان رایگان خواهد بود( که همواره شلوغ و بی کیفیت می باشد) و فلسفه پدید آمدن بیمه های تکمیلی نیز از ارایه همین خدمات بی کیفیت بوجود آمده است!!

اما در بیمه های زندگی اینطور نیست.

شما حق بیمه را متناسب با درآمد خود تنظیم و پرداخت میکنی.

در صورت افزایش حقوق قدرت افزایش حق بیمه عمر خود را نیز خواهی داشت،مضاف بر اینکه بیمه های زندگی تنها بیمه ای در ایران هستند که بجز داشتن پوششهای متنوع بیمه ای،دارای مبلغی بعنوان سود( قلک) بیمه نامه نیز خواهند بود.

این قلک با گذشت زمان( تقریبا" بین 5 تا 7 سال از ثبت نام بیمه نامه) از مبلغ پرداختی شما به شرکت بیمه اضافه تر خواهد شد( ما اصطلاحا" به آن میگوییم که بعد از 7 سال،بیمه نامه شما بطور 100% رایگان خواهد شد)!!!

و با گذشت زمان،میزان پس اندازی این قلک،قوی و قوی تر خواهد گردید،بطوریکه با گذشت 20 یا 30 سال میزان این ذخیره به چندین برابر پرداختی حق بیمه شما خواهد رسید.

ضمنا" من در حال حاضر از شغل شریف تون،سن تون،میزان حقوق تون،مجرد و یا متاهل بودن تون ویه سری از اطلاعات که برای راهنمایی بیشتر شما به آن نیاز دارم بی اطلاع هستم،بنابراین:
در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر،لطفا" فرم زیر را پر نمایید.

با تجدید احترام.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 466 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2,037 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 5,583 بازدید

دسته بندی ها

تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...