باز هستیم
مشاوره بیمه یا اداره کار
021-91023784
واتساپ
0 امتیاز
2,127 بازدید
در بیمه عمر و سرمایه گذاری توسط (100 امتیاز)
سلام.من ۲۶ ساله هستم از ۱۷ سالگی دچار بیماری کولیت اولسروز شدم متاسفانه سال به سال بیماری شدت پیدا کرد وکل روده من را فرا گرفت دچار خون ریزی وزخم شده و فعال است به عل شدت بیماری و  شدت خون ریزی دچار بیماری های آرتروز پشت و ستون فقرات و... هستم

لیسانس آموزگار ابتدای دارم به علت شرایط سخت بیماری از ادامه کار و تحصیل درمانده شدم مشکلات مالی برای تامین مخارج دارو و درمان دارم...

آیا شرایط از کارافتادگی برای من شامل می شود؟

 آیا بیمه ای هست که برای عمر وبازنشتگی خود در نظر بگیرم برای آینده خود پشتوانه ودلگرمی باشد لطفا معرفی کنید؟

چون باوضعیتیکه دارم شغل دایم و کار کردن مدام ناتوان هستم پدرم کارگر بازنشسته با حقوق کم است باتشکر
2 پاسخ
0 امتیاز
توسط (5,610 امتیاز)

درود و وقت بخیر دوست عزیز.

در بیمه عمر شما باید به یکی از شرکت های بیمه خود را معرفی نمایید و تمام شرایط خود را برای آنها تشریح نمایید هم از نظر بیماری هم مالی و هم شرایط خاص خودتان تا بتوانید بیمه نامه ای که به کار شما آید را برای شما بست .

بیمه عمر آتیه سازان  سامان در کنار بیمه عمر خود با دریافت هزینه ای اندک کارت درمانی برای شما صادر میکند که در مراکز مختلف و برای انواع بیماری ها قابل استفاده است.

ولی اینکه بیماری شما چه تاثیری بر بیمه نامه شما میگذارد فقط پزشک معتمد بیمه اجازه نظردهی دارد که به نظر اینجانب حتما یک فرم پر نماییدد و خود را در مراحل و شرایط بیمه قرار بدهید تا فرصت از دست نرود تا بتوانید بهترین بیمه را برای آینده خود داشته باشید.


با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید
0 امتیاز
توسط (77,080 امتیاز)
خواهر گرامی سلام،وقت بخیر.

از بابت مشکلی که براتون پیش آمده بسیار متاسفم و امیدوارم که شرایطی براتون فراهم بیاد که بتونین مشکلات رو به بهترین نحو ممکن از پیش رو بردارین.
از بابت بیماری ای که گریبانگیر شما شده بنظرم به بیمه سلامت و یا بهزیستی و یا کمیته امداد مراجعه کنین بلکه براتون فرجی بشه.
و اما درباره بیمه بازنشستگی:
بنظر من شما باید به یک نماینده و مشاور حرفه ای در شرکت های بیمه مراجعه کنین،یک فرم پرسش نامه پر کنین و تنها کسی که میتونه درباره بیمه شدن شما نظر قطعی و ۱۰۰٪ بده،پزشک معتمد شرکت بیمه بهمراه مدیر بیمه های اشخاص هست.
میتونین بین شرکت های خوشنام و دارای رتبه یک توانگری مالی(از نظر بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران) مراجعه و با پیدا نمودن مشاوران حرفه ای و در صورت تمایل ،بهترین بیمه نامه را با شرایط موجود خود ثبت نام نمایید.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره رایگان،فرم زیر رو پر یفرمایین تا کارشناسان خبره ما در شرکت بیمه پاسارگاد در اسرع وقت با شما تماس بگیرن.

با احترام
برای دریافت مشاوره بیمه اینجا کلیک کنید

مشاوره های مشابه

مشاوره رایگان
+1 امتیاز
1 پاسخ 1,089 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 4,223 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2,190 بازدید
+2 امتیاز
3 پاسخ 1,350 بازدید
تماس با بیدبرگ
درباره بیدبرگ
قوانین بیدبرگ

.
.
...